Gedichten check: Lieve Ana
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ja, m'n vriend is aangereden. Het gaat hartstikke lekker hier! |
| reactie 62
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Sorry? Hoe, wat? Weet even niet wat ik hierop moet antwoorden, ben gewoon stopweg verbaasd Pas vooral goed op jezelf! Sterkte (weet echt niet wat ik hier anders op moet zeggen) Grtz Marco : |
| reactie 63
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik ben helemaal verrot gescholden vandaag en iedereen haat me en ik ben het helemaal zat...maar kom zo weer terug, ff douchen. x |
| reactie 64
|
|
|
Lees maar een berichtje die ik bij Roos heb geplaatst, daar knap je van op! |
| reactie 65
|
|
|
Nee Katinka, niet iedereen haat je. @ Marco; Ja, het bericht overviel mij ook. Mijn danspartner, beste vriend, en steunpilaar is vanmorgen aangereden door een vrachtwagen. Situatie kritiek, in coma. Ik kan op het moment niet nog meer dierbaren verliezen. Eerst mijn beste vriendin, toen mijn zusje, niet hij ook nog. Ik weet me nu ook even geen raad met de situatie. |
| reactie 66
|
|
|
Kan me heel goed voorstellen als ik je verhaal zo lees over wie je al allemaal bent verloren. Het lijkt bijna onwaar, gewoon omdat ik het me niet voor kan stellen. Natuurlijk is het gewoon waar, dat weet ik ook wel! Vergeet jezelf niet, loop jezelf niet voorbij. Bezoek je vriend, maar niet overmatig dan wordt het een must voor jezelf zolang jij dat ook maar kan denken, Groetjes Marco |
| reactie 67
|
|
|
Ben ik weer. Het enige wat ik hierop kan zeggen is: Stay strong. Geef niet op, hoe moeilijk het ook is..geloof erin, hoe lastig het kan zijn.. x |
| reactie 68
|
|
|
Ik moet ook wel goed op mezelf passen, er is niemand anders die het doet. En ik blijf wel positief denken, ik moet wel blijven hopen, er is niets anders wat ik kan doen. Ik bezoek hem alleen wel heel vaak. Hij reageert op mijn stem, en volgens de zusters is het alleen maar goed om veel bij hem langs te gaan. liefs |
| reactie 69
|
|
|
Okee, dat heb je trouwens snel gedaan dat douchen. Zal ik jouw gedicht (wat ik voor jou heb geschreven) nog posten op dit forum? (aan Katinka) Groetjes Marco p.s.; sterke kreten: stay strong! |
| reactie 70
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
erg heffie wat ik hier allemaal lees,doet me verschrikkelijk pijn zulke jonge mensen met zoveel pijn en verdriet! veel sterkte toegewenst!Katinka je gedicht ana staat met prachtige achter grond op mijn site bij gastenhoek www.droomster.nl liefs voor jullie doomster |
| reactie 71
|
|
|
Ja goed he Ja graag. Ik vond t echt super lief.. Tnx, Be yourself, nog een... Ik haat dit...ik wil van ana afkomen, echt, maar waarom kan ik het niet? Ik heb alleen avondeten gegeten vandaag, en zelfs dat heb ik net uitgespuugd en heel wat pillen erachter aan....ik ben zo teleurgesteld in mezelf... x |
| reactie 72
|
|
|
@ Doom, mooie site! Je maakt er werk van. |
| reactie 73
|
|
|
Dank je droomster. Xx |
| reactie 74
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
probeer jezelf niet te haten,maar van jezelf te houden. Ieder mens is uniek op deze wereld,ook jij! xxx doomster |
| reactie 75
|
|
|
Ik heb ook even gekeken en het is een prachtsite, heel professioneel! |
| Naar boven | |