Gedichten check: Lieve Ana
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Ja is goed Ik heb een nieuw gedicht erop gezet vandaag, een engelse en nog een, weet niet of je die al gelezen hebt? x |
| reactie 17
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Nee, wat is de titel? Dan zal ik 'm gelijk lezen en een reactie plaatsen! Grtz. |
| reactie 18
|
|
|
I would Ben benieuwd x |
| reactie 19
|
|
|
Verder nog nieuws of iets dat je kwijt wilt?? |
| reactie 20
|
|
|
Mwah.. niet echt nee... Ik zie er super tegenop om morgen weer naar school te gaan, woensdag naar therapie en donderdag naar de huisarts, waar ik op de weegschaal moet...:'( en kijken of ik nog beetje gezond ben ivm lax en spugen enzo... jij? x |
| reactie 21
|
|
|
Klinkt niet echt leuk! Wat zijn de leuke dingen die je komende week/weken nog gaat doen? Ik heb eigenlijk geen nieuws, morgen ook naar school. Maar ondanks dat ik er tegen opzie, ga ik het met volle moed tegemoet p.s.; ik heb een gedicht voor je geschreven, staat bij l'espere |
| reactie 22
|
|
|
Hoe oud ben je eigenlijk en wat voor school doe je Ja dit zijn dingen die moeten deze en volgende week...en dan komt er miss eindelijk echt een oplossing voor Ana...maar ik durf niet op de weegschaal bij de huisarts..ik kan het niet denk ik.. x |
| reactie 23
|
|
|
Ik ben 17 jaar en studeer MLO (middelbaar laboratorium onderwijs). En jij hoe dan; hoe oud en waar studeer je? Ik zou je aanraden gewoon op die weegschaal te gaan staan en het verstand op nul zetten. Je huisarts probeert je ook te helpen, het wordt het vast niet slechter op! |
| reactie 24
|
|
|
Ik ben 15 en zit nu in 3 gymnasium... Ja ik weet het, het moet ook wel, maar het is zo eng, ik ben zo bang... x |
| reactie 25
|
|
|
Okee, leuk! Het zijn vaak ook slimme mensen die zeggen dat ze dom zijn. Of dunne mensen die zeggen dat ze dik zijn en andersom. Over die weegschaal: denk maar dat het voor jezelf is en om je gezondheid op te krikken. Dat gaat je daarmee ook lukken! |
| reactie 26
|
|
|
Ik ben echt niet zo superslim hoor! Ik ben geen nerd Ja ik weet het...ik kan al de pijn die ik zoveel mensen heb gedaan goedmaken door gewoon te luisteren en te doen wat de arts en therapeute zeggen, maar het is zooo moeilijk... xx |
| reactie 27
|
|
|
Je bent anders ook absoluut niet dom hoor, daar hoef ik je nog niet eens voor te kennen! Dat kan je aan je woordenschat en de manier van praten al merken; Grtz Marco p.s.; volgens mij kan je meer dan je zelf denkt. |
| reactie 28
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik denk dat ik hier sowieso met twee hele intelligente mensen zit te praten. Inderdaad te zien aan de manier van praten van Katinka, en de gedichten van Marco bewijst al genoeg. Anyway, Marco en ik zijn het geloof ik alletwee wel met elkaar eens als we zeggen dat we klaar staan, mocht het fout lopen met je! Liefs. |
| reactie 29
|
|
|
Ik sluit me bij Roos aan, haha Groetjes! |
| reactie 30
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik ben heel wijs, hoor. *lachje* |