1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan {12}

datum 05-12-14 15:48
reactie 286
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Leuk ben benieuwd
Watvoor standbeeldje heb je kregen? Een beeld van jezelf?

Vandaag begonnen met opnames voor Serie 2. Serie 1 is vandaag op zijn einde gekomen.
www.youtube.com/playlist?list=PLw2mkKQdK7uEsyv1_AvtU-ebMOYkiKXdK
datum 05-12-14 16:36
reactie 287
liezai
avatar Berichten: 1164
Leuk weer Nathan!

Hier weer een heleboel hectiek, ik zal minder online zijn...

Een hele fijne avond allemaal!
datum 05-12-14 20:10
reactie 288
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Dank je wel, jij ook fijne avond

Waarom is het hectisch?
datum 06-12-14 08:40
reactie 289
DutchMarley
avatar Berichten: 664
uch.. gedicht geschreven wat me dicht op het hart zit..

over wat ik amper over mn lippen krijg..

kan ik hem niet posten... naam en achternaam staan dr in.. (op rijmende manier).. dus kan m niet echt posten..
datum 06-12-14 10:57
reactie 290
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
If you don't want to post it, Just don't post it.
-
Beeld van haarzelf lijkt me te lastig om zo mini te maken. Hoewel, alles kan... Heb ook nog een standbeeld van mij zien staan in Paris
datum 06-12-14 13:59
reactie 291
liezai
avatar Berichten: 1164
Gewoon druk, druk en nog eens druk. O en discussies, ruzies en huilen (in dat laatste ben ik echt goed de laatste tijd)...

Zat van de week met mijn ouders aan tafel, mn zusje was er niet, komt het gesprek op de een of andere manier op jongens terecht dus daar gaan ze helemaal op in. Zegt mn vader op een gegeven moment, misschien blijft ze (ik dan) wel haar hele leven alleen of gaat ze er met een vrouw vandoor. Zegt mn moeder, die laatste schat ik niet zo groot het is niet zo'n jongensmeisjes. Dus ik zeg hoezo zou ik dan een jongensmeisje moeten zijn?! Zegt ze omdat de meeste lesbiennes dat zijn...
Ik heb het genegeerd anders was ik sws uit mijn slof geschoten...

Fijn weekend iedereen trouwensss...
datum 06-12-14 19:30
reactie 292
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Tja, van je familie moet je het maar hebben zeker? Sterkte ermee dan

Goeienavond, fijn weekend.
datum 07-12-14 00:00
reactie 293
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Kom net thuis van Winterfair en ik ben verliefd!!! Ga er zeker vaker heen!! Miss zelf ook wel met een outfit.. morgen foto's op de computer zetten en bij de mooiste een gedichtje maken zodat jullie ook mee kunnen kijken naar die geweldige mensen in costuum

Mij kun je niet klein maken nee maar een apart mini beeldje over 2 poppetjes die zich binden aan elkaar.

Nu lekker slapen. Denk dat ik wel een coma kan gebruiken
Fijn weekend
datum 07-12-14 11:39
reactie 294
liezai
avatar Berichten: 1164
Hahah, fijn dat het leuk was Sheala! Je hebt toch niet stiekem mijn tante en nichtje op de foto gezet? Die zouden ook gaan

Tjaaa, familie :') Komt wel weer goeddd!

Fijne zondag allemaalll!
datum 07-12-14 20:49
reactie 295
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Speciale foto's Sheala. Leuk dat je het naar je zin had
datum 07-12-14 21:25
reactie 296
liezai
avatar Berichten: 1164
De foto's zijn echt mooi geworden!

Good night iedereen! Hoop dat ik een oog dicht kan doen, had vannacht drie paracetamol ingenomen, verging nog van de pijn, niet grappig meer joh!
datum 07-12-14 21:55
reactie 297
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Doe voor de zekerheid maar beide ogen dicht
datum 07-12-14 22:13
reactie 298
Bartart
avatar Berichten: 262
Nu ik al een tijd uit huis woon is mijn oude kamer ook een beetje dood geworden. Zo was bijvoorbeeld de kraan steeds stroever gaan lopen, en nu kreeg ik hem zelfs amper nog dicht.
Dit deed mij terugdenken aan het feit dat ik al een jaar last had gehad van een druppende kraan, waarschijnlijk ook omdat hij dus stroef was. Daarnet keek ik door mijn gedichten en vond dit: www.1001gedichten.nl/gedichten/95905/.........tik/
Dit hele gedicht gaat over die druppelende kraan, hoe die mij wakker hield vergezeld door mijn gedachtes.

Leuk, om zo even terug te gaan in de tijd. Fijn dat al die gedichten nu gearchiveerd zijn.
datum 08-12-14 15:59
reactie 299
liezai
avatar Berichten: 1164
Bedankt voor de tip Patros!


Zoiets heb ik ook weleens, dan zit ik echt met een smile op mijn gezicht te lezen, omdat ik dan weer terugdenk aan dat rare moment dat ik dat gedicht schreef. En hoe dat die gedichten eigenlijk kenmerkend zijn voor hoe ik me op dat moment voelde, erg mooi eigenlijk :')
datum 08-12-14 21:09
reactie 300
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Aw thnx voor alle leuke commentaar. Was niet van me betere foto dagen.. Was zo geweldig dat ik vaak vergat foto's te maken.. XD En ook wel best gek om mensen zomaar te fotograferen, Maar ik ga dit zeker vaker doen!! Zelf ook een corset en cape aanschaffen en dan loop ik er ook tussen!!
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan {12}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.