Huiskamer: Praatje Slaan [11]
| reactie 871
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ga ik een keertje wat leuks doen met school. Regent het fucking hard!! Nouja hopen dat het snel beter word! |
| reactie 872
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Doesn't really work in your case Rémon... |
| reactie 873
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Sorry Patros Over welke berichtjes heb je het Lisanne? Ikkeniesnappenie Onder de paraplu's is het droog Sheala |
| reactie 874
|
|
|
Probz privé berichten Nath |
| reactie 875
|
|
|
Oh ja, dat kan ook |
| reactie 876
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
sssshhhttt he doesn't know |
| reactie 877
|
|
|
Now he does |
| reactie 878
|
|
|
what? I'm innocent |
| reactie 879
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Lekker he regen, Sheala? |
| reactie 880
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
-Komt random binnenvallen- Ouders waren niet zo blij als ik hoopte over admin zijn op pagina's dus mobiel kwijt voor een week en eigenlijk mag ik niet op de PC maar uh. Vrienden of Facebook moeten verwijderen, o.a jou Patros, en een paar ander. Ik ben van alle pagina's af buiten 2, een die over 14 dagen verwijderd is en 1 die ik echt wil houden. Dus, sorry als ik nog amper tot nooit hier ben. "The Ghost Of Me, over and out" deed pijn om dat te typen :c Urgh, maar eindelijk een leven zonder leugens. |
| reactie 881
|
|
|
Hehe, ik zou ze ook uitlachen. Ook al ben ik ook natgeregend. Waarom mag je geen admin zijn van je ouders? Dat je geen 'vreemde' vrienden op je fb mag hebben snap ik nog wel maar admin zijn ergens van is toch niet erg?.. Of wel? |
| reactie 882
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Het regende niet, en alsnog was ik helemaal nat... (stomme water atracties, ze moeten mij altijd hebben.. ) Een paar keer bijna overgegeven, de hele dag koppijn en duizelig. En nu ook last van me voeten Ik heb geen zin meer in vandaag, dus ik ga maar slapen, truste iedereen! |
| reactie 883
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nathan, geen idee. Wat maakt het ook nog uit. Vreede mensen .. Gosh mijn zus is zit op Momio, Facebook voor kleine kinderen, AL haar vrienden zijn onbekenden en mijn ouder weten ervan. Het maakt me niet uit ik ben me mobiel toch voor een week kwijt. |
| reactie 884
|
|
|
Oei, was het dan toch geen leuke dag Sheala, ivm hoofdpijn enz.? Slaaplekker Is Momio iets nieuws? Nooit van gehoord |
| reactie 885
|
|
|
ook niet ver meer van bed verwijderd.. alweer n aardig tijdje bezig :/ good night alvast |
| Naar boven | |