Huiskamer: Praatje Slaan [11]
| reactie 271
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Mistte je me zo erh, Sheala? |
| reactie 272
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ja. Zag joun kop moest meteen overgeven! Meteen viel ik bijna flauw! Bedankt Patros! |
| reactie 273
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
wow 167 berichten.. cool.. not gonna read them thou maar hoi mensen... I'm back Let me know how the study went.. sounds interesting.. |
| reactie 274
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Was die middelvinger nou echt nodig Patros? Rémon, hoe gaat het met jou? |
| reactie 275
|
|
|
ja wel oke eigenlijk XD mag niet echt klagen.. gedoe bij mn ribben is gelukkig voorbij (bleek een maagzweer te hebben) en ben weer lekker aan het aankomen.. alweer in de 70 kilo nu dus gaat de goeie kant op ^^ en en en en... CASTLEFEST WAS AWESOME!!!!! met jou (jullie) dan? |
| reactie 276
|
|
|
Beter dat je wat bent aangekomen Remon! Ik ga me lekker vol eten met koekjes :3 Dus even lekker genieten |
| reactie 277
|
|
|
Kon je geen extra kaartje voor mij kopen voor Castlefest?? TT_TT - En ja Nath, was echt nodig, believe me --" |
| reactie 278
|
|
|
ghehe maybe next year patros.. |
| reactie 279
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Koekjes als avondeten Mooi zo Rémon Sterkte dan Patros |
| reactie 280
|
|
|
valt nog mee nathan.. ik had een zak dorito's en bak ijs als avondeten kinda hungry again thou |
| reactie 281
|
|
|
Sthaaaaaaap!! You make me hungreh with your dorito's --" |
| reactie 282
|
|
|
ghehe then you don't want to know what i just made.. i made pizza-rolls ^^ bladerdeeg + tomatensaus en pizzakruiden + kaas & salami = very happy Remon ^^ |
| reactie 283
|
|
|
Hahaha echt iedereen heeft hier iets met eten he? XD |
| reactie 284
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Hallo iedereen! Is alweer even geleden. Kamp met de scouts in Nismes (de Ardennen) als leiding van 21 tot 31 juli en van 4 tot 12 augustus was ik op jinkamp naar Servië en Montenegro (ook met de scouts, maar dan als lid). Was echt zalig! Ik heb ook een kleurentotem gekregen. Dat is dan een combinatie van kleuren dat de anderen aan me hebben toegekend met bijhorende eigenschappen. Vanaf nu ben ik dus Kristalgele Gedreven Springbok. Hoe gaat het met jullie? Wat heb ik allemaal gemist? Wie is er ook op vakantie geweest? |
| reactie 285
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Klinkt goed Evi! Hier gaat het goed hoor! |
| Naar boven | |