1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Wat doen jullie ermee?

datum 20-04-14 11:11
reactie 16
Verwijderde gebruiker
Ik schrijf mijn gedichten op papier en deze papieren bewaar ik dan in mijn kluis. Het is maar heel zelden dat ik gedichten publiek wil maken. Ik schrijf ze gewoon om zelf bewust te worden van mijn eigen kijk op deze wereld. Niet iedereen moet mijn diepste geheimen kennen!
datum 20-04-14 12:26
reactie 17
Seren
Dat verschilt bij mij. Als ik op school ben gebruik ik mijn schrift van de desbetreffende les. Als ik wakker word schiet er soms een gedicht binnen en gebruik ik mijn telefoon, maar meestal schrijf ik mijn gedichten op de laptop
datum 22-04-14 13:50
reactie 18
arthurwildeboer
Ik schrijf ze meestal eerst in word, als ik inspiratie voel opkomen. Daarna werk ik ze uit of vertaal ik ze. Behalve jullie en mijn vrienden mag niemand ze lezen, zeker mijn ouders niet. Die zijn al veel te bezorgd om me. Meestal krijg ik inspiratie door mijn depressie.
datum 22-04-14 14:53
reactie 19
roselien
Ik schrijf meestal in een schrift
heb mappen vol dr van liggen
alleen jullie hier lezen ze of vrienden met wie ik
egt overweg kan
min ouders lezen ze nooit

liefs
datum 22-04-14 19:54
reactie 20
Hardboy
Ik schrijf mn gedichten gewoon in het kladblok van mn laptop
datum 23-04-14 21:18
reactie 21
Verwijderde gebruiker
Amai dat ze het schrift stolen :o ik moest een keer een spreekbeurt doen ik had al mijn schriften van al mijn gedichten mee ze respecteerden het en niemand raakte het aan! Wel nu zitten ze te zagen of ik voor hun ieder apart een gedicht kan schrijven :p werk aan de winkel ! Haha vroeger ik las enkele gedichten vaak voor aan mijn zus nu aan niemand ! Echt privé, je kan het vergelijken met een dagboek...
datum 23-04-14 22:07
reactie 22
roselien
Haha bij mij ook fraek!
datum 24-04-14 14:38
reactie 23
DutchMarley
meeste van mn gedichten ben ik helaas kwijt geraakt.. de album waar ik ze in had staan is vernield door waterschade.. en de laptop waar alles op stond is toen gecrashed..

tegenwoordig typ ik ze op mn laptop.. ik heb een bepaalde forum waar ikzelf de enige ben die er gebruik van maakt.. daar staan ze vrij veilig..

plus ik post ze ondertussen hier ook

mja het schrijven zelf.. soms heb ik gewoon een bepaald zinnetje in mn hoofd... of kom ik door middel van een bepaald nummer ineens aan een stukje...

(vaak beginnen mijn gedichten dus door een bepaalde regel uit een nummer die ik wat aanpas.. vanaf daar begint er wel vanalles in me op te komen..)
datum 25-04-14 18:12
reactie 24
Verwijderde gebruiker
Iedereen heeft een eigen manier van schrijven!
Naar boven

Reageren op: Wat doen jullie ermee?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.