Huiskamer: Wat doen jullie ermee?
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 20 |
Ik schrijf mijn gedichten op papier en deze papieren bewaar ik dan in mijn kluis. Het is maar heel zelden dat ik gedichten publiek wil maken. Ik schrijf ze gewoon om zelf bewust te worden van mijn eigen kijk op deze wereld. Niet iedereen moet mijn diepste geheimen kennen! |
| reactie 17
|
|
|
Seren Berichten: 49 |
Dat verschilt bij mij. Als ik op school ben gebruik ik mijn schrift van de desbetreffende les. Als ik wakker word schiet er soms een gedicht binnen en gebruik ik mijn telefoon, maar meestal schrijf ik mijn gedichten op de laptop |
| reactie 18
|
|
|
arthurwildeboer Berichten: 25 |
Ik schrijf ze meestal eerst in word, als ik inspiratie voel opkomen. Daarna werk ik ze uit of vertaal ik ze. Behalve jullie en mijn vrienden mag niemand ze lezen, zeker mijn ouders niet. Die zijn al veel te bezorgd om me. Meestal krijg ik inspiratie door mijn depressie. |
| reactie 19
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Ik schrijf meestal in een schrift heb mappen vol dr van liggen alleen jullie hier lezen ze of vrienden met wie ik egt overweg kan min ouders lezen ze nooit liefs |
| reactie 20
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik schrijf mn gedichten gewoon in het kladblok van mn laptop |
| reactie 21
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Amai dat ze het schrift stolen :o ik moest een keer een spreekbeurt doen ik had al mijn schriften van al mijn gedichten mee ze respecteerden het en niemand raakte het aan! Wel nu zitten ze te zagen of ik voor hun ieder apart een gedicht kan schrijven :p werk aan de winkel ! Haha vroeger ik las enkele gedichten vaak voor aan mijn zus nu aan niemand ! Echt privé, je kan het vergelijken met een dagboek... |
| reactie 22
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Haha bij mij ook fraek! |
| reactie 23
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
meeste van mn gedichten ben ik helaas kwijt geraakt.. de album waar ik ze in had staan is vernield door waterschade.. en de laptop waar alles op stond is toen gecrashed.. tegenwoordig typ ik ze op mn laptop.. ik heb een bepaalde forum waar ikzelf de enige ben die er gebruik van maakt.. daar staan ze vrij veilig.. plus ik post ze ondertussen hier ook mja het schrijven zelf.. soms heb ik gewoon een bepaald zinnetje in mn hoofd... of kom ik door middel van een bepaald nummer ineens aan een stukje... (vaak beginnen mijn gedichten dus door een bepaalde regel uit een nummer die ik wat aanpas.. vanaf daar begint er wel vanalles in me op te komen..) |
| reactie 24
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Iedereen heeft een eigen manier van schrijven! |
| Naar boven | |