Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 346
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Jij zelf veroorzaakt? Dat kan ik me nou niet voorstellen In mijn vroegere regio (Sliedrecht-Dordrecht) hoorde ik dat dikwijls, achternamen roepen |
| reactie 347
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 93 |
En als ik nou niet in het zuiden woon?! Ben soms een beetje te eigenwijs denk ik |
| reactie 348
|
|
|
Jaja, op die manier kan het natuurlijk ook |
| reactie 349
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Summer, ga toch een poosje rondlopen ofzo xD Je maakt mijn dag altijd met je idiote opmerkingen www.youtube.com/watch?v=gvm9m47wt54 Ik heb echt problemen met BMTH <3 |
| reactie 350
|
|
|
Nou... |
| reactie 351
|
|
|
Wat is er met de Horizon? Tja, dat hoort er bij zeker? |
| reactie 352
|
|
|
Flynn, ik lag etterlijk dubbel van het lachen laatst, de mensen rondom mij liepen weg en ik zat daar half te vergaan van het lachen, enkel 1 iemand bleef bij mij, omdat ze ook dubbel lag |
| reactie 353
|
|
|
Hahaha, dat heb ik nou dagelijks Dat nummer (Bring me the horizon) Kan ik luisteren tot 2:34 |
| reactie 354
|
|
|
Flynn, nu verga ik van het lachen, sorry, niet aan gedacht Het is zo mooi als je de tekst ervan begrijpt, en ook zo .. Droevig :-/ Niet dat het IEMAND interesseert, maar die waren Pirats Of The Carrbean aan het kijken, de laatste zin was "Bring me that horizon" en daarom noemen ze zichzelf Bring Me The Horizon |
| reactie 355
|
|
|
Oké |
| reactie 356
|
|
|
Ik luister alleen van die muziek En dan, een paar 'gewone' liedjes - Kijk, Saviour van BVB is een rustig liejde (pas op voor het allerlaatste ergens, begint ANdy even te roepen, maar oke, dat gaat wel) www.youtube.com/watch?v=X89vRMWDqkg |
| reactie 357
|
|
|
Ga het proberen |
| reactie 358
|
|
|
Het is echt een rustig en mooi liedje, dat beloof ik je. Het is een van de liejdes die me helpen als ik helemaal down ben Pas op vanaf 3:45 dan maar |
| reactie 359
|
|
|
Je had nu wel mogen waarschuwen voor een kippenvel liedje... |
| reactie 360
|
|
|
Ik zei dat het mooi is Alleen durf ik erop te wedden dat vanaf 3:45 je iets hebt van 'Help' |
| Naar boven | |