Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 316
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik durf nog niet meer reageren, sorry Flynn :$ Pfh Esmée is weer slim, zo sorry ;s |
| reactie 317
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Mooi |
| reactie 318
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik weet dat ik mooi ben Sum |
| reactie 319
|
|
|
Smaken verschillen. |
| reactie 320
|
|
|
Het is gewoon een feit Niet iedereen is zoals jou. Cyberbullying naar ons toe en ons er van beschuldigen dat we jou pesten is ook een vreemde smaak |
| reactie 321
|
|
|
Vind je vrindin je ook knap? Of voelt zij het meer als stalken Wie mij nog een keer pest krijgt met besto te maken |
| reactie 322
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
We zullen stoppen kamilla. - Zozo, seffens naar markt. Dan moet mn nichtje wel net weg... |
| reactie 323
|
|
|
Okee want ik vind terugpesten superleuk maar dan krijg ik een ban van besto. Vriendjespolitiek |
| reactie 324
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Bijna iedere naam die om -lyn eindigt is vrouwelijk. Dus ik ging er wel vanuit dan Flyn een meisje was. Meshuggah aan het luisteren om door de afkick chagrijn heen te komen. Toch beter als ik stop... Over een week krijg jullie een non-stoner Bart te zien. |
| reactie 325
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ben benieuwd Bart Veel plezier op de markt Emma |
| reactie 326
|
|
|
Jij pest ook als wij niet pesten dus shut up Sum -,- - Meshuggah? Is dat niet net zo iets als Mastedon? - "Ik vind de muziek wel mooi maar het geschreeuw niet" Je moet er van houden -vervolgens hoor je door zijn oordoppen heen Mayhem- |
| reactie 327
|
|
|
Ja ik ben ook benieuwd ik heb het in mijn agenda genoteerd. |
| reactie 328
|
|
|
Summer, haal besto dan he, kom aan, jij bent de enige vervelende hier .. - Maar op mijn school zit een jongen, Flynn. Oh, echt, sorry :$ - Plectrum zoeken.. Hoe kan ik die nu weer hebben kwijt gedaan -,- |
| reactie 329
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Oei EsmÄ—e, veel succes me zoeken!! - Ben trug van markt, en ik mag morgenavond gaan slapen bij mn bomma, tot vrijdag |
| reactie 330
|
|
|
Emma, kom helpen, ik vind h'm niet xD Ik kan dus NIET multitasken -,- Het is zo lastig de tekst van Come As You Are te zingen en gewoon door te blijven spelen .. Ik ga zingen in het verkeerde ritme :s |
| Naar boven | |