Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 271
|
|
|---|---|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik fantaseer soms over dood gaan, en dan overdrijf ik het soms maar dat komt door wiet. |
| reactie 272
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Mag ik zelf ook effe weten wat ik weet of niet ja? - Ik fantasseer elke dag wel over de dood, maar toch blijf ik elke keer. Speciaal voor jullie |
| reactie 273
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Haha das echt ben er nooit bij _ Leuk, fantaseren |
| reactie 274
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Sterkte met dat soort fantasieën (ga er maar niet vanuit dat dat leuk is) Goedemorgen iedereen trouwens, alles goed? |
| reactie 275
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Als je zelfmoord wilt plegen moet je het gewoon doen. Niet hier je horror. Fantasie komen vertellen. |
| reactie 276
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Kamilla, hou je mond. Zo iets zeg je gewoon NIET. Weet je hoeveel mensen er dan al zelfmoord gepleegd zouden hebben ? Weet je eigenlijk wel hoeveel mensen er per nacht zelfmoord plegen ? Die getallen liggen serieus hoog. Dus hou je mond nu maar gewoon dicht want je bent hier enkel op deze hele site te verzieken, mensen te irriteren en mensen een k*thumeur te geven. Het is je gelukt, stop nu maar met nog 85 andere accounts aan te maken, het is je gelukt. |
| reactie 277
|
|
|
Kamilla, moet jij zeggen, met je 'als je zm wilt plegen..'. (Wie vertelt nou horror?) Wat is trouwens het nut om mensen te beledigen, ..? Heb je echt niks beters te doen, ik vraag me dat echt af.. |
| reactie 278
|
|
|
Ik zei het enkel om esmee te beschermen aangezien ze pas 13 is en erg beinvloedbaar. Mensen doen elkaar gauw na ook met zelfmoord. Dus wie valt wat te verwijten? |
| reactie 279
|
|
|
De enige invloed die zij krijgt is door jou. Zeggen dat je dan gewoon zelfmoord moet plegen, dat gaat echt te ver Sum! 2 accounts geleden zei je dat je zm wilde plegen, heb je nooit gedaan. IP-ban zou niet later moeten komen nu -,- - Nath is een fulltime optimist. Als je hem boos krijgt ben je echt veel te ver gegaan |
| reactie 280
|
|
|
Het kan goed bedoeld zijn, maar dat kon je ook op een andere manier zeggen. Want wat je zei is gewoon bijna-aanmoedigend om dat te doen.. |
| reactie 281
|
|
|
Dat was het waarschijnlijk ook... - Waar is maandag eigenlijk? Ik dacht dat nummer 6 speciaal voor vandaag was aangemaakt |
| reactie 282
|
|
|
Nummer 5* als het goed is toch? Tja, ik vond er ook weinig 'beschermend' aan, helemaal niet eig. *Zometeen weer lekker naar buiten toe. Aan de wandeltraining beginnen, heb nog 4,5 maand vooraleer de Vierdaagse van de IJzer begint. Heb er zin in, maar moet er eerst flink de schouders onder zetten, want als je iets wilt bereiken moet je ervoor gaan |
| reactie 283
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Kom op, Sum. Ik ben 13, zoals je zegt, geen 6. Ik kan echt zelfstandig denken enzo. Ik weet heus wel wanneer ik iemand volg en niet. Ik weet echtwel wanneer ik ergens me stop en wanneer niet. En ja, ik was er gisteren heel erg klaar mee, maar ik ben beter nu, ik heb beloftes aan mensen die ik echt niet zomaar even ga breken. Dus ga nu serieus weg met je 'pleeg dan gewoon zelfmoord'. Die zin in juist wat ik NIET zou mogen kunnen lezen. Het is .. Dat ik me beter voel als gisteren. Anders had die zin waarschijnlijk iets in mijn hoofd gedaan wat jij op je geweten zou hebben. En Sum, nog een ding. Probeer me niet gek te krijgen, dat ben ik al. Probeer me niet 'raar' te laten worden, dat ben ik ook al. Je kan ook zo .. Je spullen pakken en je wachtwoord vergeten |
| reactie 284
|
|
|
Jullie doen aan cyberpesten Niet eerlijk met ze allen tegen 1 Ik laat liever over me heen lopen dan dat ik jullie pijn doe Dus |
| reactie 285
|
|
|
Srry, ben de tel al kwijt - Dat haalt niets uit Esmée, dan komt ze toch weer met een nieuw account -,- - BMTH - Hosptal For Soals. Misschien iets voor jou Sum? |
| Naar boven | |