Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 256
|
|
|---|---|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Het is goed met je. |
| reactie 257
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Mag ik dat effe zelf bepalen ja? Jij bepaalt niet of het goed met me gaat of niet |
| reactie 258
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wie een domme vraag stelt, kan een dom antwoord terug krijgen |
| reactie 259
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik ben zo onbegrepen door mijn familie, argh, waarom .. "Wees niet zo gemeen voor je zus!" "Stop met zagen" "Wees sociaal" "Zoek vrienden" dat ze allemaal tien kilometer heenlopen |
| reactie 260
|
|
|
Sterkte Esmée, 1 'opdracht' heb je gelukkig volbracht, dat van 'vrienden zoeken'. Al zijn het wel 'internet'-vrienden maar toch, vrienden zijn vrienden. En daar komt 'wees sociaal' ook een beetje automatisch bij |
| reactie 261
|
|
|
Daar zit wat in Nath En daarbij, fb telt ook mee. Het heet niet voor niets 'social media' |
| reactie 262
|
|
|
Ja kijk, dat ook nog |
| reactie 263
|
|
|
Nee ! Dat is het juist, ik ben te vaak op de computer. Ik .. Ik ga zwijgen want ik maak het voor iederen saai en mezelf erger .. |
| reactie 264
|
|
|
Dan kan frisse lucht ook wonderen doen. Als je smiddags de hele tijd buiten bent. Zou je een club leuk vinden? |
| reactie 265
|
|
|
Nee, zeker niet. Ik kan niet omgaan met veel mensen, waarom ben ik met jeugdbeweging gestopt denk je .. Domi heeft me net verteld dat ik het niet alleen kan. Nu negeert hij me. Ik haat mensen |
| reactie 266
|
|
|
"If you want to never wake up again, the only remedy is to think that you are dreaming when waking up" ~ Patros F. www.songteksten.nl/songteksten/359543/black-veil-brides/savior.htm Ik wil en probeer er altijd voor je te zijn Ik hou van je, ik wil je gewoon niet kwijt "You have many options in life, make giving up not one of them" |
| reactie 267
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ze zeggen wel eens dat ik vol moet houden, dat ik mezelf niet gek moet maken. Maar de laatste tijd droom ik iedere nacht dat ik dood ga, en word ik badend in het zweet wakker, hopend terug te kunnen keren naar dat moment waar ik eindelijk vrij was. En ik denk steeds dat ik een hersentumor heb, grotendeels omdat ik het hoop. Het zou een verantwoording kunnen zijn voor hoe ontzettend abnormaal ik ben geworden de laatste tijd. |
| reactie 268
|
|
|
Als je doodgaat in een droom betekent het dat je een oude (soms vervelende) gewoonte achterlaat of gaat laten. Het komt wel goed |
| reactie 269
|
|
|
Dankjewel Patros, heel erg bedankt - Slaap nodig .. |
| reactie 270
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Een hersentumor Hallo, Dat is echt erg. Volgens mij weet je niet wat het inhoud. |
| Naar boven | |