Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 661
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Oooh wat een gemis |
| reactie 662
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Summer, ik zou willen dat er iets tussen ons was |
| reactie 663
|
|
|
Vroeger was dat zo van het volgroeien, iets van 2 á 3 eeuwen geleden. Hoeveel miljarden tel jij dan? Hoogstens 7,2 en het ging niet om een mening. Ik wilde eigenlijk liever een enorme muur tussen ons in. Bart is niet de enige die dat wil hoor Sum Ik schaam me alleen voor je omdat de biefstuk die ik gister ophad nog meer herseninhoud had als jou -,- |
| reactie 664
|
|
|
Dan kun je nog altijd lezen |
| reactie 665
|
|
|
Bravo Sum. Mijn kleine zus is nog volwassener als jou -,- Wanneer ben ik klaar, urh, ik haat reliëf -,- |
| reactie 666
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ach Esmée, reliëf is nog altijd leuker dan weten hoe de aardkorst er op bepaalde gebieden uitziet en onthouden hoe de verschillende zeeën en gebergten zijn ontstaan. |
| reactie 667
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hé, heb niks tegen maat 38 op je 12e -.- _ Ik ga echt falen voor natuurwetenschappen.. Geschiedenis was easy vandaag! _ Ik geef het op voor wiskunde. Ik ga echt zakken.. Mama en papa gaan goedgezind zijn |
| reactie 668
|
|
|
Evi, aardkorst en die soort dinges hoorde bij gesteenten, en die moet ik ook kennen |
| reactie 669
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Oh bah aardrijkskunde _ En Esmée, nog iets interessants gedaan?? |
| reactie 670
|
|
|
Nee. Niets. |
| reactie 671
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ja, ik geloof dat we ook al wat gezien hebben in het eerste jaar daarover, maar nu zien wij dat véél uitegebreider en dat is echt super moeilijk. Maar ik ben nu ook niet goed in aardrijkskunde dus... - Emma, ik ben ervan overtuigd dat je biologie wel zal lukken |
| reactie 672
|
|
|
Dankjewel Evi We hebben nu van de aarde in lagen kennen, kenmerken losse gesteenten, vaste gesteenten .. En het ergste, ik kan mijn muwiek niet luisteren tijdens het studeren (enkel Nirvana) omdat ik me anders niet kan concentreren en ga meewingen, fluite, alles buiten leren :'P Drie keer raden wat ik dus nu aan het doen ben |
| reactie 673
|
|
|
Summer, een normaal volwassen persoon hoort een geluid van de 20 Hz tot 10000 Hz echt gemakkelijk. Je bent nogal hardhorig, vindt je niet? - Esmée, 1: Posten 2: Meezingen 3: Ademen |
| reactie 674
|
|
|
Ik vind mijn atlas niet, kom op, serieus .. Argh, eerst vind ik mijn cursussen al niet (ik had ze weggegooid :S) en nu atlas weg. Damn .. Patros, ja |
| reactie 675
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat een geruzie weer? Morgen/vrijdag nacht weer lekker naar huis toe. rond 8 uur thuis in Brugge |
| Naar boven | |