Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 136
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Misschien werkt ctrl+F5 |
| reactie 137
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Cntrl+F5 op een mobiel gaat niet :-/ Misschien Internet app afsluiten. Edit; gelukt Mooie foto Lisanne |
| reactie 138
|
|
|
Ik |
| reactie 139
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Jeej deel 8. Volgende week deel 9? Gisteren lekker een berg beklommen, was een mooie maar hete dag, in het noorden van de Negev-woestijn. Dat verdiende aan de andere kant van de berg een lekker ijsje Maandag naar Jeruzalem en Hebron geweest. We gingen mt onze vriend bij wie we een appartementje hebben gehuurd, hij ging mensen gidsen in Jeruzalem. Wij gingen ons eigen weg. Daarna naar Hebron, de mensen die hij had gegidst reden achter ons aan en wat blijkt: het zijn mensen die we hadden gezien en gesproken hadden op de luchthaven van Luik Groetjes uit IL |
| reactie 140
|
|
|
Wat gestemd? Nath z'n leven is boeiender dan dat van jou iig |
| reactie 141
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 63 |
Wow echt vet Nathan!! Hopelijk heb je het erg naar je zin! Fijne vakantie offee verblijf in Israel! Super vet dat je al die plaatsen hebt bezocht! Summer je bent blijkbaar oud genoeg om te stemmen of je doet maar alsof maareee jij beleeft blijkbaar nooit iets bijzonders! Je bent hopelijk wel oud genoeg om te weten dat je andere mensen kan beledigen! Doe dit lekker niet a.u.b. |
| reactie 142
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Aw klinkt geweldig Nathan Summer, Nathan DOET tenmiste iets in zijn leven, in plaats van kinderen zitten uit te schelden die 'anders' zijn. Nathan HELPt tenmisnte 'andere' mensen. Mijn rapport, oh ik ben blij :s Enkel aardrijkskunde is slcht, maar oke :s Straks academie |
| reactie 143
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Summer, als je toch alleen maar commentaar geeft, moet je hier niet zijn van me. Nathan z'n leven is boeiend, kunnen we van jou niet zeggen.. _ Veel plezier op aca _ Oh bah ansichtkaart maken vr nederlands -,- _ Ik kan er niet meer tegen. Nog maar eens dik genoemd vandaag, en nog wel door 'n eigen klasgenoot.. Is voor n bus springen toch nog een optie? Ik ben morgen weer met de bus?? |
| reactie 144
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Jullie moeten beter om leren gaan met forum trolls. Als jullie zo blijven reageren iedere keer dat Summer iets post dan moedigen jullie haar slechts aan. Sowieso bevatte die post niet veel kwaads. Klinkt als een ervaring die je je leven lang bij blijft, Nathan. Veel plezier met de rest van je reis! |
| reactie 145
|
|
|
En ze weet niet eens wat troll betekent -.- - Heb net ook een berichtje van der gekregen, ze ging echt te ver |
| reactie 146
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
ooo.. Wat is het weer gezellig Gewoon een 9,8 voor Frans Hoe gaat ie?! |
| reactie 147
|
|
|
Nu opeens niet meer? Was het je neefje die dat schreef? Als het 'een grapje' was is je humor zwarter dan een hoopje as in een zwart gat |
| reactie 148
|
|
|
Wie houdt er dan ook een boek boven de magnetron?! Wat is daar het nut van?! O, zoveel... Kun je die oplossen dan?! |
| reactie 149
|
|
|
Ook al stop je dat boek in de magnetron brand het nog niet Ik weet nog wel een vraag over een moordzaak. Wie vermoorde Savanna de Jong en waarom? |
| reactie 150
|
|
|
Daarom, waarom zou je überhaupt een boek in de magnetron stoppen?! Als er staat dat je het in de magnetron moet opwarmen bedoelen ze niet het plaatje he?! Maar wat je hebt gemaakt.... Heb ook nog wel een goede, waar is Madeleine Mccann?! |
| Naar boven | |