Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 166
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bij mezelf gitaar leren, denk het niet, lukt nooit xD Laten we beginnen met een gitaar |
| reactie 167
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wat voor gitaar zoek je? |
| reactie 168
|
|
|
Zou het niet weten Maar wat bedankt, ik volgde niet echt ;s |
| reactie 169
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oefening baart kunst hoor |
| reactie 170
|
|
|
Ik heb niets bij mezelf geleerd :O Mijn opa gaf me tips bij het tekenen |
| reactie 171
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Nee Nathan, geen lessen, maar ik wil binnenkort wel lessen nemen. Zelf heb ik mijn gear voor veel minder geld gekocht, mijn akkoestische was €180 en ik kan me niet voorstellen dat ik de komende jaren ga upgraden. Elektrische was 2dehands, €85 voor een 7-snaars Patros, misschien dat jouw standaarden een stuk hoger zijn omdat je veel beter speelt ofzo, heb geen idee hoe je speelt, maar als beginner hoef je echt geen €350 weg te leggen voor een akkoestische :p |
| reactie 172
|
|
|
Zelf heb ik trouwens geen gitaar, als ik een gitaar neem wil ik zo'n western- zo'n countrygitaar. Maar helaas heb ik het geld niet. En als ik het geld heb laat ik eerst enkele snaren van mijn authentieke mandoline vervangen, die ik vorig jaar kreeg. Kan ik daar dan ook fijn op tokkelen |
| reactie 173
|
|
|
Tokkelen is zo'n schattig woord :3.sorry, sorry, xD Laten we eerst maar proberen die overige 4 lessen niet maar naar de manege te moeten gaan ;-; |
| reactie 174
|
|
|
Lessen nemen is wel handig, in wat voor instrument(en)? Ach, 4 lessen zijn zo voorbij |
| reactie 175
|
|
|
Wil jij nog 4 lessen met tegenzin naar een manege gaan om amper iets te doen omdat je rug vastzit en je gewoon niet wilt rijden ? |
| reactie 176
|
|
|
Nee, da's waar. Da's niet leuk nee Ik heb me vandaag mogen bezighouden met kinderen, lekker gespeeld in de tuin. Was heerlijk weer |
| reactie 177
|
|
|
Wat voor band ? *sorry, nieuwsgierig* Heb getekend, gepost als admin, huwelijksverjaardag van m'n ouders 'gevierd' |
| reactie 178
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Tweedehands of achtstehands? Ik schreef al dat get afhing van kwaliteit en materialen. Daarbij zijn er nog verschillende soorten klankkasten, stemmechanismen en voor accousten zijn er verschillende houtsoorten die elk een andere echo weerklinken. Ik heb mijn Cort voor 475 gekocht en een Peavey Max-serie versterker voor maar 85. Een Cort is een relatief goedkope gitaar met meestal het bodt in stratocaster-model. Gibsons zijn veel duurder omdat ze veel bekender zijn. - Ben nu aan het sparen voor een Gibson E-1275 of voor een Gibson Flying V |
| reactie 179
|
|
|
Dat .. waren te veel woorden die ik niet begreep xD Heeft iemand iets waarmee je een zus kan meppen ? 'Mitch is lelijk en kan niet zingen' ik ga haar opeten denk ik -,- |
| reactie 180
|
|
|
Van een Facebook pagina, ja. |
| Naar boven | |