Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 151
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Veel plezier |
| reactie 152
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
krijg dit net als reactie op een gedicht, Esmée had er ook al een gehad Hey! Je gedicht is heel erg mooi! Zou je mijn gedichten ook willen lezen? Dat kan op www.alifetimeofpoems.webnode.nl |
| reactie 153
|
|
|
Hehe |
| reactie 154
|
|
|
mairevdberg Berichten: 28 |
Haha dat kan ook |
| reactie 155
|
|
|
Morgen lekker naar Ieper, zin in. Ga vrienden bezoeken. Wordt lekker weer ook morgen, da's wel mooi |
| reactie 156
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Paarden zijn eng, ik ga echt stoppen, vrouw uit mijn les half vertrapt |
| reactie 157
|
|
|
En je vond paarden en paardrijden zo leuk Maarja, als je dat echt niet meer leuk vindt of als je dat niet meer wil, moet je stoppen |
| reactie 158
|
|
|
Nog 4 lessen en de reeks is gedaan. Ik ben over paardenobsessie. Ik heb nu een obsessie die niet nooit over gaat; muziek en bands |
| reactie 159
|
|
|
Tja, dat gebeurt allemaal Leuk, muziek |
| reactie 160
|
|
|
Ik wil gitaar gaan doen, maar misschien ben ik te oud om daar mee te beginnen :-/ Maar ik ga even mijn Vic Fuentes zus irriteren en zo, ben terug binnen het uur |
| reactie 161
|
|
|
Je bent nooit te oud om te leren |
| reactie 162
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Te oud om te leren, ha. Ik ben vorig jaar pas begonnen, en het was de beste keuze die ik ooit heb gemaakt. |
| reactie 163
|
|
|
Hmm, oke jullie hebben een punt xD Dan moet ik mijn ouders kunnen overhalen. Ik zie wel, dit is niet de laatste dag om te beslissen. |
| reactie 164
|
|
|
Of je leert dat uit jezelf, ik heb ook geen les gevolgd Heb jij muzieklessen (gehad), Bart? |
| reactie 165
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ennnnn bedankt Esmée -,- - Als je een basgitaar wilt is ie tussen de 400 á 650 euro Een accoustische gitaar kun je al makkelijk voor 350 euro halen De elektrische gitaar kost tussen de 550 en de 875 euro (prijzen gebasseerd op goede kwaliteit. Per extra snaar 35 euro erbij en materiaal kan ook de prijs laten verschillen) (merk speelt ook een rol) |
| Naar boven | |