Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 646
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Idk.. Ik kan er echt niet meer tegen. Ik ga 'hem' nu negeren. En Nathan, je weet wie ik bedoel. Hint hint! |
| reactie 647
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Da's het beste Leuk weer was het vandaag trouwens, alleen jammer toen ik langs zee reed dat het toch wat bewolkt was. Bij Duinkerke reed ik terug naar binnenland en lucht werd steeds weer blauwer |
| reactie 648
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Het was zeker heerlijk weer hele dag zon gehad hier, was wel wat anders in Oostenrijk afgelopen week... |
| reactie 649
|
|
|
Jep. Had een preek gehoord in de kerk vanochtend (niet echt helemaal juist, weet het nie meer goed) : vrienden liefhebben, vijanden links laten liggen. |
| reactie 650
|
|
|
exactly me... Zo op het internet gaat het aardig, maar in real life moet je bij mij eerst door een soort firewall als je begrijpt wat ik bedoel. |
| reactie 651
|
|
|
Uhu.. Mijn zus is een 'moodboard' aan het maken voor mijn vormsel -,- een beetje overdreven.. Ik wil bruin en groen als tafellaken, maar nee! Dat is niet mooi genoeg voor mn zus! |
| reactie 652
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, ik wil of paars haar, of blauw of zwart met paarse of blauwe punten. Of gewoon paarse/blauwe punten ;D - Woooow, mesnen afgesnauwd vandaag. Een vriendin van mijn moeder vertelde dat haar dochter een sleeve wou (zo'n hele arm vol getatoeëerd) en ik zei: Ooh zo mooi. Waarom mijn vader gek werd: JIJ KRIJGT DAT NOOIT ! Ik had echt zo iets van ik wil enkel een tekst en piercings, ga door man. |
| reactie 653
|
|
|
tja, zussen en broers he?! zo anders maar toch het zelfde... |
| reactie 654
|
|
|
Koel _ Mijn papa zegt altijd: Als ge met zo'n vent thuiskomt hè, zwier ik u buiten! Of als ge met ene thuiskomt die rookt, blablabla!!! _ hoe reageerde die moeder van die dochter eigenlijk? |
| reactie 655
|
|
|
Emma, lees het nu pas, zussen zijn echt serieus moeilijk, je weet hoe moeilijk mijn doet als je komt logeren ^.^ |
| reactie 656
|
|
|
idd ^^ _ M'n zus wilt paars tafellaken en 'n oranje loper . Opzig wel mooi.. Ma ja.. Ik zeg zo: Ik wil wel lift zelf de kleuren kiezen hè! Die zegt zo: Ik breng u ma op ideeën hè! ik dacht zo van: ja daarom dat hele moodboard.. -,- |
| reactie 657
|
|
|
herkenbaar ja, wilde altijd al een tatoeage ben alleen veel te bang :p (is het trouwens een probleem, als ik me in dit gesprek meng?! Normaal doe ik dat niet zomaar, maar verveling he?!) |
| reactie 658
|
|
|
M'n zus was klaar met moodboard, en ze heeft me overgehaald :d Supermooi! Vogeltjes van vilt aan de zijkanten van de tent, vogelkooitjes met gerbera's erin, en lampionnen |
| reactie 659
|
|
|
Wauw, klinkt super! |
| reactie 660
|
|
|
Nee hoor, wees welkom En ik wil een tekst (It's better to burn out than fade away) |
| Naar boven | |