Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 616
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nee, leren en iets stoms doen met de familie. |
| reactie 617
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Suc666 Esmée |
| reactie 618
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat is iets stoms Esmée? |
| reactie 619
|
|
|
Met de familie, want ik ben al klaar met leren Ik.weet niet eens wat we gaan doen, misschien niets, misschien weet ik veel, hopelijk niet wandelen xD |
| reactie 620
|
|
|
Ik verwacht eig. nu al een reactie van Nath als het over wandelen gaat |
| reactie 621
|
|
|
Sta nu op, neem je bed op en wandel. Want de tijd van slapen is voorbij Wandelen is leuk, is lekker weer |
| reactie 622
|
|
|
In NL waait het anders een driekwart storm -,- |
| reactie 623
|
|
|
Wauw mijn dag is weer goed En ja, we gaan iets 'leuks' doen met tante en vrienden *kuch* |
| reactie 624
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Oeh leuk Net terug van ontbijt en mis -,- Ontbijt was lekker, mis was (zoals altijd) saai.. Heb een boek gewonnen |
| reactie 625
|
|
|
Is het een leuk boek? |
| reactie 626
|
|
|
Idk?? Ik zal de achterkant dicteren; Als je vader je beste vriend is en hij krijgt een hartaanval, en je moeder is al dood, en als je dan het hotel van je vader moet runnen, samen met je drie zussen die net zo weinig van jongens snappen als jij van meisjes, en je vader blijkt ook nog eens schulden te hebben, en je kunt alleen aan geld komen door als jongen met washandjes in je bikinitopje mee te doen aan de Miss Noordzee Verkiezing, en je hebt diezelfde middag een proeftraining voor een beroemde voetbalclub, en je bent ook nog eens smoorverliefd op het mooiste meisje van het heelal, en zij doet ook mee aa die missverkiezing.. wat doe je dan? |
| reactie 627
|
|
|
Oke, dat klinkt wel spannend |
| reactie 628
|
|
|
Ja. Ik heb nu geen zin om er aan te beginnen. Ik slaap zo op de derde verdieping van het huis, en ik wil m'n posters ophangen die ik heb gekocht op de posterbeurs, maar de plakband staat op verdieping 0 en ik heb nu geen zin om er naar toe te lopen -,- I'm so lazy.. |
| reactie 629
|
|
|
Lekker rustig aan doen he |
| reactie 630
|
|
|
Ja. Ben ff 3 min. weg ga n clipje kijken op youtube |