Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 46
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dankje xx ^ het zijn uhm .. iets diamentjes achtig, xD na zes weken stop ik er toch ringen in ;3 |
| reactie 47
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Mag ik eens vragen wie jullie allemaal zijn en hoe oud jullie zijn? |
| reactie 48
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Van mij mag je het vragen, maar of ik ga antwoorden is een tweede |
| reactie 49
|
|
|
gaelle1 Berichten: 56 |
wel ik ben een panda :o |
| reactie 50
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Oh, dr is al weer een nieuwe |
| reactie 51
|
|
|
En toch blijf je doorvechten! Echt super |
| reactie 52
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ik zal dan maar beginnen met het goede voorbeeld zeker Ik ben dus Evi. Ik ben 17 jaar oud, zit in het 6de jaar wetenschappen-wiskunde en ben al een tijdje met poëzie bezig. Ik heb ook al vrij lang een profiel op deze site, maar ken niet echt mensen. En nu heb ik zin om andere poëzieliefhebbers te leren kennen Wil je nu antwoorden Patros-Fibros? En Gaelle, ben je dan een Reuzenpanda? |
| reactie 53
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
I'm always fighting... If I give up, I'm weak... |
| reactie 54
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Jammer Jorinda, maar wat Patros zei: super dat je blijft doorvechten Leuk Evi. Hopelijk mag je hier gauw leuke mensen leren kennen, ik denk dat dat geen groot probleem wordt. En of je nou lang op deze site bent of niet: toch van harte welkom |
| reactie 55
|
|
|
Ben ik echt blij mee Jorinda - Ik ben 16, speel gitaar. Ik heb soms de neiging om mijn muziek keihard op te zetten om mijn buren te irriteren |
| reactie 56
|
|
|
@ Evi, dat ben ik inderdaad je <3 haha, ik ben Gaëlle, de jongste denk ik XD, 14. haha ik ben een instrumentale ramp, maar leer gitaar, lang leven youtube. En ik ben obsessed door bandleden. oh ah, en ik teken graag, en moet nu naar toneel en voordracht XD |
| reactie 57
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik ben Emma, 13 jaar Hé Esmée.. Bereid je voor op een SUPERCADEAU!!! |
| reactie 58
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ik ben best ''depri''... Ik heb wat handschoentjes en 3 patches besteld enzo (patches zijn stukjes stof achtig waarop staat, Vampire, Total psycho, Fuck you you fucking fuck) Die heb ik al binnen. Ik had nog batman sokken en superman sokken met capejes besteld maar die komen pas rond April |
| reactie 59
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Wel, ik ben mezelf en word om precies te zijn morgen 13. Ik rij paard (waar ik mee ga stoppen) ik doe kunstacademie (woensdagnamiddag) en ik ben best verslaafd aan mijn koptelefoon. En wat Patros zei, ik zet mijn Nirvana cd's op het hardst op, tot de buren op de muur rammen - Sheala lol, Batman sokken xD - Jorinda , dat is super x |
| reactie 60
|
|
|
@Esmee, toch? BANDS BANDS BANDS <3 |
| Naar boven | |