Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hold on! Tell me if you want, if not, okay, but don't do things what give you regret... |
| reactie 32
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mwha, het heeft niet geholpen, de bf leugen Tja, Em, Emma, jullie en Sandi proberen me hier te houden, ik zie jullie morgen, ga mijn kussen nathuilen |
| reactie 33
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hoe komt dat zo plots eig. (als ik vragen mag)? Want het ging juist zo goed met je? Hou je sterk he Esmée |
| reactie 34
|
|
|
Ik weet het niet, ik besefte niet wat ik deed, ergens is er iets misgegaan Ik ben het gewoon zo moe |
| reactie 35
|
|
|
Tja, lekker laten bezinken denk ik zo. Er niet over nadenken. Ik weet niet hóe erg het is, denk je dat het héél erg is? |
| reactie 36
|
|
|
Het voelt erger als alle keren die ik heb meegemaakt .. damn er gaat even iets mis in mijn hoofd. Morgen zal het er beter uitzien (hoop ik) - Emma, dankje voor het gedicht <3 het gaat wel over, maar ik.heb je nodig dit weekend :-/ |
| reactie 37
|
|
|
Ja, wie weet. Een gezonde, goede nachtrust kan vaak wonderen doen |
| reactie 38
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Laatste jaar ben ik door een oneindige reeks dieptepunten gegaan, nu ging het al een maandje redelijk maar vanochtend werd ik door mijn pa wakker gemaakt dat ik thuis moest blijven omdat het slecht gaat met m'n ma. Hele gezin weer in een dieper dieptepunt. Vreselijke dag gehad. Toch liever kunstgeschiedenis. Ik vind deze praatjes-draden altijd wel leuk. Op al mijn fora ben ik daar het actiefst. Maar ik vind wel dat er vrij weinig aandacht aan grammatica wordt besteed, voor een dichtforum. |
| reactie 39
|
|
|
Ik ben gewoon rotslecht in Engels xD ik krijg pas volgend jaar Engelse les, dusjah .. - Het gaat niet beter dus. Maar iedereen zit precies even in een dip. H.O.P.E. is het grootste leugen ooit. Pijn stopt nooit. |
| reactie 40
|
|
|
Ja, leuk zijn deze praatjes-draden he Tja pijn.. Toch hoeft dat niet je hele leven te blijven. Vroeg of laat voel jij je misschien weer helemaal beter. Het is ook een kwestie van geduld hebben, en blijven doorvechten. |
| reactie 41
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ze heeft een vage combinatie van depressie stoornissen. Vrij erfelijk, dus dat is wel flink balen. Maar niemand weet precies wat het is, ze denken nu dat het een manisch-depressieve stoornis is maar het gaat eigenlijk alle kanten op. Als ik me echt klote voel (excuse my language) dan voel ik me ook wel het meest "echt", snap je? Zonder pijn is het leven ook maar zo leeg. Al heb ik wel door dat je daar niet in moet blijven hangen. |
| reactie 42
|
|
|
Aha tja, aan zo'n stoornis kun je weinig aan doen denk ik. Ja, ik snap het. Dat heb ik soms ook. Maar niet veel. Ik heb nog geen werk en m'n geld gaat toch als een stoptrein-tempo op en ik maak me wel lichtelijk zorgen. Maar niet extreem, ik denk er ook niet veel aan. Ik voel me ook helemaal niet depressief enzo. |
| reactie 43
|
|
|
En het was even een up in mijn leven .. Ik heb mijn extra oorbellen |
| reactie 44
|
|
|
gaelle1 Berichten: 56 |
wel, euh, wel hoi... Ik las in een reactie sws :o |