1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [5]

datum 10-02-14 22:19
reactie 31
Patros-Fibros
Hold on! Tell me if you want, if not, okay, but don't do things what give you regret...
datum 10-02-14 22:23
reactie 32
Verwijderde gebruiker
Mwha, het heeft niet geholpen, de bf leugen verdomme ..
Tja, Em, Emma, jullie en Sandi proberen me hier te houden, ik zie jullie morgen, ga mijn kussen nathuilen
datum 10-02-14 22:27
reactie 33
Verwijderde gebruiker
Hoe komt dat zo plots eig. (als ik vragen mag)? Want het ging juist zo goed met je?
Hou je sterk he Esmée
datum 10-02-14 22:31
reactie 34
Verwijderde gebruiker
Ik weet het niet, ik besefte niet wat ik deed, ergens is er iets misgegaan
Ik ben het gewoon zo moe
datum 10-02-14 22:42
reactie 35
Verwijderde gebruiker
Tja, lekker laten bezinken denk ik zo. Er niet over nadenken. Ik weet niet hóe erg het is, denk je dat het héél erg is?
datum 10-02-14 22:49
reactie 36
Verwijderde gebruiker
Het voelt erger als alle keren die ik heb meegemaakt .. damn er gaat even iets mis in mijn hoofd. Morgen zal het er beter uitzien (hoop ik)
-
Emma, dankje voor het gedicht <3 het gaat wel over, maar ik.heb je nodig dit weekend :-/
datum 10-02-14 22:56
reactie 37
Verwijderde gebruiker
Ja, wie weet. Een gezonde, goede nachtrust kan vaak wonderen doen
datum 11-02-14 00:17
reactie 38
Bartart
Laatste jaar ben ik door een oneindige reeks dieptepunten gegaan, nu ging het al een maandje redelijk maar vanochtend werd ik door mijn pa wakker gemaakt dat ik thuis moest blijven omdat het slecht gaat met m'n ma.
Hele gezin weer in een dieper dieptepunt. Vreselijke dag gehad. Toch liever kunstgeschiedenis.

Ik vind deze praatjes-draden altijd wel leuk. Op al mijn fora ben ik daar het actiefst. Maar ik vind wel dat er vrij weinig aandacht aan grammatica wordt besteed, voor een dichtforum. Vooral het engels op deze site vind ik slecht, ook in gedichten.
datum 11-02-14 06:57
reactie 39
Verwijderde gebruiker
Ik ben gewoon rotslecht in Engels xD ik krijg pas volgend jaar Engelse les, dusjah ..
-
Het gaat niet beter dus. Maar iedereen zit precies even in een dip. H.O.P.E. is het grootste leugen ooit. Pijn stopt nooit.
datum 11-02-14 09:52
reactie 40
Verwijderde gebruiker
Ja, leuk zijn deze praatjes-draden he Wat heeft je ma (als ik vragen mag)? Hopelijk gaat het snel beter met haar.

Tja pijn.. Toch hoeft dat niet je hele leven te blijven. Vroeg of laat voel jij je misschien weer helemaal beter. Het is ook een kwestie van geduld hebben, en blijven doorvechten.
datum 11-02-14 10:13
reactie 41
Bartart
Ze heeft een vage combinatie van depressie stoornissen. Vrij erfelijk, dus dat is wel flink balen. Maar niemand weet precies wat het is, ze denken nu dat het een manisch-depressieve stoornis is maar het gaat eigenlijk alle kanten op.

Als ik me echt klote voel (excuse my language) dan voel ik me ook wel het meest "echt", snap je? Zonder pijn is het leven ook maar zo leeg. Al heb ik wel door dat je daar niet in moet blijven hangen.
datum 11-02-14 16:39
reactie 42
Verwijderde gebruiker
Aha tja, aan zo'n stoornis kun je weinig aan doen denk ik.
Ja, ik snap het. Dat heb ik soms ook. Maar niet veel. Ik heb nog geen werk en m'n geld gaat toch als een stoptrein-tempo op en ik maak me wel lichtelijk zorgen. Maar niet extreem, ik denk er ook niet veel aan. Ik voel me ook helemaal niet depressief enzo.
datum 11-02-14 17:03
reactie 43
Verwijderde gebruiker
En het was even een up in mijn leven .. Ik heb mijn extra oorbellen
datum 11-02-14 19:02
reactie 44
gaelle1
wel, euh, wel hoi...
Ik las in een reactie sws :o
datum 11-02-14 19:25
reactie 45
Verwijderde gebruiker
Leeeukk Esmee!! wat voor kheb zelf geen gaatjes maarr de hoop blijft dat mn moedr ooit zegt dat ik ze wel mag xx
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [5]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.