1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Probleem

datum 27-11-13 17:59
reactie 16
Verwijderde gebruiker
Hier, zijn ze zelf bang, omdat je je nu dreigen. Zo zie je maar weer; pesters zijn losers, pesters zijn bangerikken, pesters zijn... (mag je zelf invullen wat van toepassing is). Ik zeg nog steeds; negeren, blijven negeren. Wat ze ook zeggen
Want terugvechten helpt ook niet echt, krijg je alleen maar meer ruzie van
datum 27-11-13 18:05
reactie 17
Valab
ik zal proberen te doen wat jullie zeggen.
ik vertel morgen wel hoe het gegaan is.
maar ik zeg wel al dat ik niet zeker weet dat ik me ga kunnen inhouden als ze iets tegen me zeggen.
ik ben meer zo'n warmbloedig type.
en als iemand wil weten wat "de pen is sterker als het zwaard" betekent het betekent " woorden doen meer zeer dan geweld en in dit geval zwaarden"
datum 27-11-13 19:40
reactie 18
Hardboy
Mensen die pesten zijn vaak jaloers op iets wat jij hebt, en daarom proberen ze je te kleineren. Je moet er altijd boven proberen te staan. Probeer wat met vrienden op te trekken als je op school zit, negeer het zoveel mogelijk.. ooit op een dag krijgen ze gigantisch spijt ervan Ik spreek uit ervaring
datum 27-11-13 20:01
reactie 19
Patros-Fibros
Ze proberen je naar onderen te krijgen, dat laat auromatisch zien dat jij al boven hen staat. Negeer ze gewoon, of schop een paar jongens op een pijnlijke plek
datum 28-11-13 09:58
reactie 20
Valab
momenteel gaat alles goed de ergste is ziek
datum 28-11-13 10:53
reactie 21
Hardboy
mooizo
datum 28-11-13 10:59
reactie 22
Verwijderde gebruiker
Ik word er ook wel eens mee geïrriteerd omdat mijn achternaam Vos is.
Dan staan ze daar dom te lachen en bij Natuurwetenschappen, als we leren over vossen, god hates me xD
Dan zeg ik gewoon dat ik mijn naam niet zelf heb kunnen kiezen .. En jah .. Ik stamp dan wel eens iemand, pijnlijk .. Op de bus zei iemand: He gij, what does the fox says, gaat da over u ?! Ik heb die heel hard in z'n nek gepitst, en plots bloedde hij, ja pech dan xD
datum 28-11-13 11:04
reactie 23
Valab
Shit ze zijn begonnen zelfs zonder leider lukt het hun wel wat minder maar ja.
Het ergste is eigenlijk dat de "leider" kei klein is maar wel sterk met woorden en geliefde bij anderen.
I heat him of hoe je dat ook schrijft
datum 28-11-13 11:05
reactie 24
Verwijderde gebruiker
I hate him ;D
Op mijn lagere school was het ook zo, de grootse pster was de kleinste uit de klas.
Eigenlijk kon hij niets xD
datum 28-11-13 11:06
reactie 25
Valab
bij mij wel een goeie in LO maar niet de favoriet van de leerkrachten hij heeft wel al 1000 nota's denk ik.
datum 28-11-13 22:34
reactie 26
Suusie
I know how you feel. Ik ben tot de 3e heel erg gepest en nu in de 4e is het een stuk minder omdat de ergste pesters nu op vmbo zitten. En ik op havo. Maar bij lo is het een ramp. Elke woensdagmiddag raak ik helemaal in paniek en dan hebben we lo en dan raak ik weer in paniek van ik hoop dat we iets gaan doen wat ik een beetje kan. Want elke keer als we iets doen met lo waar ik slecht in ben, wordt het pesten een hel.
datum 29-11-13 13:07
reactie 27
Valab
pesten is idioot ik snap echt niet waarom ze het doen wat heb ik verkeerd gedaan?
Ik haat ze echt!!!
datum 29-11-13 13:18
reactie 28
Hardboy
Zoals ik al zei, ze zijn hoogstwaarschijnlijk jaloers ze voelen zich minder dan jou en kijken stiekem tegen je op kijken
datum 29-11-13 13:23
reactie 29
Valab
dat zal me verbazen ben onhandig, lelijk (en dat zeggen zij en mijn eigen zus), zit in latijn met slechte punten, enz. maar ja pesten doen ze wel.
Dik ben ik niet.
maar ja het is het meest om mijn achternaam...
labrador heeft niet iedereen toch??
en daarbij komt ik heb thuis een labrador hond
datum 29-11-13 16:32
reactie 30
Patros-Fibros
Het is een unieke naam, jij bent uniek doordat je jezelf bent
Naar boven

Reageren op: Probleem

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.