1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Probleem

datum 27-11-13 09:55
startpost
Valab
Hey,
Ik heb hulp nodig.
Ik word gepest op school
door mijn achternaam.
Mijn achternaam is nu eenmaal Labrador Ruiz.
Maar het is een spaanse achternaam.
Dat betekent dus niet labrador de hond of zo.
Het betekent landbouwer dat is ook niet veel beter.
Maar toch een beetje.
Kan iemand me helpen met dit probleem?
Liefs
Valab xxx
datum 27-11-13 10:40
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Er niet op letten, ze hebben gewoon niks beters te doen.. Sterkte
datum 27-11-13 10:51
reactie 2
Hardboy
Er zijn verschillende dingen die je tegen pesten kan doen.. Maar ik geloof dat je het best het gewoon negeren kan.. Maar je kan natuurlijk ook voor jezelf opkomen en ze gewoon op hun bek slaan..

Wat je ook kan zeggen is van als ze steeds dezelfde grap hebben van Ha ha ha.... die grap is net zo oud als je moeder.

zoiets ofzo!

Succes ermee en je mag me altijd een berichtje sturen
datum 27-11-13 13:04
reactie 3
marill
sorry nu moet ik lachen met de uitspraak, gewoon op hun bek slaan, is dat het einde of het begin van meer narigheid? Negeren lijkt me de beste optie, maar soms een "klapje" uitdelen kan ook wonderen verrichten. Succes Valab, ik vind het trouwens een heel bijzondere achternaam, maar helaas zitten je klasgenoten niet te wachten op mijn mening.
datum 27-11-13 13:45
reactie 4
Hardboy
Hahha maril, ja dat heeft bij mij wonderen gedaan, op den duur hield de hele school van me omdat ik als kleine man de grootste en de sterkste op zn bek sloeg
datum 27-11-13 13:56
reactie 5
Valab
ik slaag en shot ze wel is maar het helpt niet echt.
Negeren ook niet dan is het zo van " oh, ze negeert ons en is te bang om iets terug te zeggen!" dat van die grap is zo oud als je moeder ga ik is proberen en anders scheld ik ook soms in het spaans
maar wel bedankt voor jullie hulp
datum 27-11-13 14:30
reactie 6
Hardboy
Wat zeg je dan? Puta Grande! haha :p

En slaan moet je natuurlijk wel goed doen (A)

En het " oh, ze negeert ons en is te bang om iets terug te zeggen!" ook gewoon negeren.. er niet op reageren ze alleen viesvuil arrogant aankijken.. Like I don't give a fuck.
datum 27-11-13 15:12
reactie 7
Valab
tu mader es una puta is wat ik het meest gebruik
en voor een meisje kan ik wel slagen ik heb ooit is een neus gebroken van iemand en een arm
datum 27-11-13 15:19
reactie 8
Hardboy
Je moeder is een hoer..
datum 27-11-13 15:19
reactie 9
Valab
ja dat betekent het spreek je spaans of zow?
datum 27-11-13 15:21
reactie 10
Hardboy
nee maar ken de nodig scheldwoorden wel haha, kwist gewoon dat madre moeder is en puta hoer
datum 27-11-13 15:23
reactie 11
Valab
lol of in het frans schelden helpt ook gedichten helpen me er tegen te vechten tegen die pesterijen bedoel ik maar niet altijd en dan spijbel ik een dagje maar mijn ouders merkten het en dus ja...
Doe ik dat liever niet meer
datum 27-11-13 15:25
reactie 12
Hardboy
Spijbelen moet je niet doen, staat slecht in je dossier! Gewoon naar school toe gaan, en onthoud dat de pesterijen ooit wel ophouden
datum 27-11-13 15:27
reactie 13
Valab
ik heb die pesterijen al sinds dat ik kan praten.
En in het middelbaar werd het erger nu in het tweede ging het niet meer je denkt die dat in latijn zitten zijn brave mensen en neurdie's
nee ze zijn het ergst
ps: ik zit in latijn maar ben geen neurd
datum 27-11-13 17:24
reactie 14
this-is-just-desiree
Vroeger werd ik ook wel gepest tot de 1/2e klas om mijn naam, ik gaf gewoon een grote mond terug of zei altijd zo te zien is mijn leven belangerijker dan dat van jou.. of ik stompte ze gewoon tegen de grond.. uiteindelijk stoppen ze wel ze moeten alleen nog ff (volwassen) worden.. geven ze niet bij jou op school pest voorlichting ofzo?
Liefsdesiree
datum 27-11-13 17:33
reactie 15
Valab
ik ben naar de prefect geweest maar nu dreigen ze en durf ik niet meer naar de prefect ze maken me onzeker.
normaal gezien ben iemand die de andere meteen een stomp verkoopt maar op dat moment waren ze met veel te veel.
jongens die ik sinds de kribbe ken zijn rond me komen staan de meisjes keken alleen maar toe.
ze klopten me half in mekaar.
Maar de pen is sterker dan het zwaard en dat hadden ze precies wel door
Naar boven

Reageren op: Probleem

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.