Huiskamer: Probleem
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Valab Berichten: 210 |
Hey, Ik heb hulp nodig. Ik word gepest op school door mijn achternaam. Mijn achternaam is nu eenmaal Labrador Ruiz. Maar het is een spaanse achternaam. Dat betekent dus niet labrador de hond of zo. Het betekent landbouwer dat is ook niet veel beter. Maar toch een beetje. Kan iemand me helpen met dit probleem? Liefs Valab xxx |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Er niet op letten, ze hebben gewoon niks beters te doen.. Sterkte |
| reactie 2
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Er zijn verschillende dingen die je tegen pesten kan doen.. Maar ik geloof dat je het best het gewoon negeren kan.. Maar je kan natuurlijk ook voor jezelf opkomen en ze gewoon op hun bek slaan.. Wat je ook kan zeggen is van als ze steeds dezelfde grap hebben van Ha ha ha.... die grap is net zo oud als je moeder. zoiets ofzo! Succes ermee en je mag me altijd een berichtje sturen |
| reactie 3
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
sorry nu moet ik lachen met de uitspraak, gewoon op hun bek slaan, is dat het einde of het begin van meer narigheid? Negeren lijkt me de beste optie, maar soms een "klapje" uitdelen kan ook wonderen verrichten. Succes Valab, ik vind het trouwens een heel bijzondere achternaam, maar helaas zitten je klasgenoten niet te wachten op mijn mening. |
| reactie 4
|
|
|
Hahha maril, ja dat heeft bij mij wonderen gedaan, op den duur hield de hele school van me omdat ik als kleine man de grootste en de sterkste op zn bek sloeg |
| reactie 5
|
|
|
ik slaag en shot ze wel is maar het helpt niet echt. Negeren ook niet dan is het zo van " oh, ze negeert ons en is te bang om iets terug te zeggen!" dat van die grap is zo oud als je moeder ga ik is proberen en anders scheld ik ook soms in het spaans maar wel bedankt voor jullie hulp |
| reactie 6
|
|
|
Wat zeg je dan? Puta Grande! haha :p En slaan moet je natuurlijk wel goed doen (A) En het " oh, ze negeert ons en is te bang om iets terug te zeggen!" ook gewoon negeren.. er niet op reageren ze alleen viesvuil arrogant aankijken.. Like I don't give a fuck. |
| reactie 7
|
|
|
tu mader es una puta is wat ik het meest gebruik en voor een meisje kan ik wel slagen ik heb ooit is een neus gebroken van iemand en een arm |
| reactie 8
|
|
|
Je moeder is een hoer.. |
| reactie 9
|
|
|
ja dat betekent het spreek je spaans of zow? |
| reactie 10
|
|
|
nee maar ken de nodig scheldwoorden wel haha, kwist gewoon dat madre moeder is en puta hoer |
| reactie 11
|
|
|
lol Doe ik dat liever niet meer |
| reactie 12
|
|
|
Spijbelen moet je niet doen, staat slecht in je dossier! Gewoon naar school toe gaan, en onthoud dat de pesterijen ooit wel ophouden |
| reactie 13
|
|
|
ik heb die pesterijen al sinds dat ik kan praten. En in het middelbaar werd het erger nu in het tweede ging het niet meer je denkt die dat in latijn zitten zijn brave mensen en neurdie's nee ze zijn het ergst ps: ik zit in latijn maar ben geen neurd |
| reactie 14
|
|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
Vroeger werd ik ook wel gepest tot de 1/2e klas om mijn naam, ik gaf gewoon een grote mond terug of zei altijd zo te zien is mijn leven belangerijker dan dat van jou.. of ik stompte ze gewoon tegen de grond.. uiteindelijk stoppen ze wel ze moeten alleen nog ff (volwassen) worden.. geven ze niet bij jou op school pest voorlichting ofzo? Liefsdesiree |
| reactie 15
|
|
|
ik ben naar de prefect geweest maar nu dreigen ze en durf ik niet meer naar de prefect ze maken me onzeker. normaal gezien ben iemand die de andere meteen een stomp verkoopt maar op dat moment waren ze met veel te veel. jongens die ik sinds de kribbe ken zijn rond me komen staan de meisjes keken alleen maar toe. ze klopten me half in mekaar. Maar de pen is sterker dan het zwaard en dat hadden ze precies wel door |
| Naar boven | |