Gedichten check: Titel?
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Srry, ben niet gewend om voor anderen te praten |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Maakt niets. Jorinda, deze heb ik net ingestuurd, voor jou: Ohana betekend familie, En familie zal je nooit in de steek laten, Maar toch deed ik het, Kan ik me goed praten? Ik zal nu nooit meer vergeten, Wat dat ene woordje betekend, en ik heb zoveel spijt, Kan je me vergeven? Sta nu echt wel in het krijt, Ik kan eigenlijk best zeggen, dat het ons spijt, We wouden je niet buitensluiten, we .. waren bezig met onze eigen gevoel, Het spijt ons heel erg, Jorinda, Snap je wat ik bedoel? Ik hoop, da je ons vergeven kan, Want jij bent mijn ohana, En ohana is familie, Die je nooit In de steek Mag laten, En dat vergat ik .. |
| reactie 18
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ik wil het niet zo noemen. Misschien stel ik me ook wel aan, maar het voelde wel zo voor mij. Het kan natuurlijk zijn dat jullie nu denken dat ik een zeur ben omdat ik dit heb gezegt, als je dat denkt, moet je je maar niks van mij aantrekken! (ik spreek in het algemeen, terwijl ik je zeg, maar ik kan net zoals PF niet goed om voor het algemeen te spreken) Bedankt Esmeé, maar je moet het jezelf niet te kwalijk nemen. Misschien stel ik mij ook maar aan?! |
| reactie 19
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Neenee, dat je je alleen voelt of buitengesloten voelt is wel iets serieus, Het is niet aanstellen, zo voel jij je gewoon momenteel. Ik weet wat het is want zo voel ik me soms ook. En anderen vast ook wel. We denken niet dat jij je aanstelt. |
| reactie 20
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
We are one big familly on 1001, if you do this alone, we shall help you 'till it's done |
| reactie 21
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nee, zo denk ik zeker niet Jorinda, ik heb (vind ik) ook te veel aandacht gezocht .. Het spijt me, maar als er iets is, wij zijn er altijd voor je (Ik praat lekker wel voor iedereen |
| Naar boven | |