Gedichten check: Titel?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Bedoel het niet zo, dus vat het niet zo op. maar stiekum, bedoel ik het toch zo verdomme, jullie snappen mij? waarom is er dan nooit, naar mij gevraagt? Wat kan het jullie ook nog schelen, of ik er wel of niet ben, er is altijd wel iemand, die de aandacht overneemt |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Sterke tekst, sterkte Jorinda Ik weet niet welke titel hierbij hoort. |
| reactie 2
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Mayby als titel "vergeten aandacht"? Sterkte meid, ik zal er altijd voor je zijn |
| reactie 3
|
|
|
margretl Berichten: 11 |
Onzichtbaar mooi beschreven en iedereen voelt dit wel eens, als we eerlijk zijn |
| reactie 4
|
|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
Mooie tekst! Liefsdesiree |
| reactie 5
|
|
|
Bedankt iedereen. Hoop dat het gedicht voldoende aangeeft hoe ik me voel. |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Jorinda, al we je 'verwaarlozen' dan bedoelen we dat niet zo, we houden van je hoor ! Misschien als titel Verloren aandacht of zo iets dergelijks ? |
| reactie 7
|
|
|
Zo zal ik het niet noemen... Bedenk zelf maar wat jullie hebben gedaan. Ik geef het geen naam. |
| reactie 8
|
|
|
Als wij de aandacht hebben overgenomen, dan spijt het ons (mij iig wel...), maar het was nooit de bedoeling om dat te doen (mijn bedoeling iig niet). Ik denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik de waarheid vertel. En die waarheid is dat we van je houden en je niet kwijt willen raken. We zullen je echt hard missen als je de wereld verlaat |
| reactie 9
|
|
|
Inderdaad. Het spijt me, ik dacht dat je gewoon wat inactief was .. Omdat je bijna niet reageerde. En je iedere dag een PM sturen vind ik stalken .. We houden echt van je, en iedereen hier heeft het wel moeilijk (buiten Nathan) we willen allemaal wel eens stoppen (buiten Nathan) En we houden allemaal van elkaar. We zijn een familie (denk ik) Die laat je niet in de steek. Ohana betekend familie en familie zal je nooit in de steek laten xx |
| reactie 10
|
|
|
Mooie woorden Esmée Nathan heeft t ook wel eens zwaar, maar hij heeft een houvast (zijn geloof), nu moet jij nog een houvast zien te vinden |
| reactie 11
|
|
|
Ik wist niet dat wij de aandacht overgenomen hebben? Dat is niet de bedoeling nee :O Het spijt ons dan Jorinda, het was echt niet de bedoeling. Jij hoort erbij. Wat mij betreft, wat ons betreft. Jij hoort erbij, echt waar. |
| reactie 12
|
|
|
Inderdaad. En als stellen mijn woorden niets voor, we houden écht van je. Zonder jou is het hier doods (sorry naar de andere toe) En de laatste tijd -geven we toe- zaten we veel te veel in over onszelf .. Maar Jorinda, als je je zo eenzaam vind, mag je me altijd een PM sturen, ik hou nog steeds van 'praten' |
| reactie 13
|
|
|
Zo is dat Jorinda, we willen niet dat je weggaat. En zoals Esmée zegt; je mag haar een PM sturen, je mag mij een PM sturen, je mag PF een PM sturen.. Je mag een PM sturen naar al je vrienden op deze site, daar ben ik zeker van. De deur is open. Wij willen je echt niet in de steek laten, we willen je helpen/steunen/troosten |
| reactie 14
|
|
|
Bij mij kun je altijd alles kwijt. Je mag me mailen, een PM sturen, appen, wat je maar wilt. Maar ik laat je niet in de steek, nooit |
| reactie 15
|
|
|
JIJ laat haar nooit in de steek ? WIJ laten haar nooit in de steek ( nooit meer Jorinda) bedoel je |
| Naar boven | |