Huiskamer: Een wijs advies van mijn oma.
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Heb je het verteld dat je voor hem gaat vechten? Waarom lukt zo iets nooit zo makkelijk bij mij Oma's geven wijze adviezen, maar soms zo dom |
| reactie 17
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
ja dat heb ik tegen hem gezegd |
| reactie 18
|
|
|
Dat vind ik nogal moedig Ik kom niet verder als schaapachtig glimlachen en hem aandringend aankijken als hij met de bal tegen mijn hoofd stampt. Dan krijgt hij rode wangen en stameld sorry |
| reactie 19
|
|
|
hahahhaha, nee maar ik weet dat deze jongen mij leuk vind, en ik hem ook dus dan ga ik daar toch sws voor |
| reactie 20
|
|
|
Dan nog |
| reactie 21
|
|
|
zoveel kansen bij mij op liefde zijn kapot gemaakt, deze laat ik echt niet ook kapot maken |
| reactie 22
|
|
|
Maar (zeker niet beledigend bedoeld) is zijn ex ook een jongen ? In ieder geval, succes met zijn liefde krijgen |
| reactie 23
|
|
|
Ja zijn ex is ook een jongen |
| reactie 24
|
|
|
Ja, dat wist ik dus niet Hmpff .. Morgen woensdag, dan zie ik Luan niet Deze morgen waren ze hem me richting in aan het duwen. Hij liep terug snel naar zijn groepje. Hopelijk is dat een goed teken, dat ie gewoon verlegen is? Want hij kan niet glimlachen, hij grijnst altijd |
| reactie 25
|
|
|
Naja zou goed kunnen dat ie jou ook leuk vind |
| reactie 26
|
|
|
Hoop ik Ik ga nu paardrijden, hopelijk trekt Donny, dat knollebeest, mijn schouder niet uit de kom. Tot morgen schat |
| reactie 27
|
|
|
Tot morgen lieverd |
| reactie 28
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Succes joh! |
| reactie 29
|
|
|
Wie Jorinda |
| reactie 30
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Nou van wie is deze topic denk je? Dus voor wie zou het kunnen bestemd zijn xD |
| Naar boven | |