Huiskamer: Een wijs advies van mijn oma.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik was vandaag bij mijn oma. Ik vertelde haar dat er ondertussen een jongen in mijn leven is die ik erg leuk vind. Maar ik ben erg onzeker en bang voor afwijzing. Mijn oma gaf me daar zo'n goed advies op. Toen mijn opa een relatie kreeg met mijn oma (ondertussen is hij wel overleden) riep hij altijd dat hij niet goed genoeg was voor haar omdat hij weinig te bieden had omdat hij ernstig hartpatiënt was. Mijn oma vertelde mij dat als ik me minder zorgen zou gaan maken, en minder scenario's zou gaan bedenken en gewoon gaan genieten met elke dag van hem, dat je op den duur ook minder onzeker word. Ik werd zo blij van dit advies eindelijk een keer iets waar ik iets mee kan doen. Ik ga vanaf nu van elk moment dat ik bij hem ben genieten, en het loopt zoals het loopt. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Jou oma lijkt wel iedereen op te beuren Veel plezier/succes Lucas x |
| reactie 2
|
|
|
Doet ze ook ^^ en bedankt schat :$ |
| reactie 3
|
|
|
Alles voor jou |
| reactie 4
|
|
|
hihi <3 |
| reactie 5
|
|
|
Mijn oma zegt alleen: Lieve Esmée, trouw NOOIT .. |
| reactie 6
|
|
|
Hahhahaha waarom dat |
| reactie 7
|
|
|
Mannen -,- Nee, ze zegt dat mannen zo moeilijk doen Toch, als ik de kans krijg, dan wil ik Luan wel |
| reactie 8
|
|
|
Haha niet elke man is hetzelfde |
| reactie 9
|
|
|
Ik ga nu offline, gezin roept me. Tot morgen x |
| reactie 10
|
|
|
Tot morgen x |
| reactie 11
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Lucas, je hebt een wijze oma, het leven loopt zoals het loopt en het komt zoals het komt, geniet van elke dag. Laatst zag ik een programma waarin een oudere heer zei, ik leef elke dag alsof het mijn laatste zou kunnen zijn, het proberen waard. Liefs, marill. |
| reactie 12
|
|
|
Zo is dat. heb nu wel het probleem dat ie denkt dat ie zn ex echt nog leuk vind en misschien naar hem terug wil. Maar ik heb m gezegd dat ik hem niet makkelijk ga opgeven en dat ik echt voor zijn liefde zal vechten ik ga mn alles geven. |
| reactie 13
|
|
|
Ooh, Lucas, sorry dat ik dat moest lezen van wat je had geschreven bij het gedicht van Suus. Veel succes xx |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi gezegd van je oma |
| reactie 15
|
|
|
@Esmée dankjewel. @Nathan ja dat vond ik ook ^^ |