1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Dit gevoel

datum 15-10-13 14:47
reactie 16
Verwijderde gebruiker
Aah, muziek. I love it Muziek is ook mijn leven (en schrijven), ik ga er geen beroep van maken, ik doe het graag als hobby. Spelen op bijv. verjaardagspartijtjes, gedichtendagen, bruiloften of zoals aanstaande donderdag gedicht spelen op begrafenis oma (zie gedicht 'Oma')..

Maar goed, is er niks wat jullie alle 2 leuk vinden? Ik denk het wel, misschien even zoeken Hij heeft misschien vast ook een passie of iets, en dat vind jij misschien dan niks. Dat kan he Opzich niet erg, iedereen heeft zo zijn mening over iets
datum 15-10-13 16:44
reactie 17
Verwijderde gebruiker
Suus, als ik jou was, dan zou ik bij je vriend van nu blijven. Zie wat de toekomst je brengt. Als je gelukkiger was met je ex, dan verteld de tijd je het wel

Nathan, word 'n songwriter ?
datum 16-10-13 00:19
reactie 18
Suusie
Kheb besloten en ik blijf gwn bij me vriend
datum 16-10-13 00:24
reactie 19
Hardboy
Goedzo meis denk dat het zeker beter voor je is. nu moet alleen mijn boy nog in zien dat ie voor mij moet gaan en niet met zijn ex xx
datum 16-10-13 09:43
reactie 20
Suusie
Haha doe gwn hele lieve dingen voor hem uiteindelijk maakte ik mijn keuze doordat mijn vriend heel veel berichtjes stuurde naar me ex en naar mij van dat ie mij niet wilde verliezen enzo en hij durfde niet eens naar me te sturen dat ie van me houdt. Echt super zielig. Hij stuurde echt hele lieve berichtjes. En toen was mijn keuze snel gemaakt ik vind me vriend gwn geweldig en me ex minder...
Naar boven

Reageren op: Dit gevoel

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.