Gedichten check: Dit gevoel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Kom ik ooit nog van dit gevoel af? Want het voelt als een straf Ik MOET iemand pijn doen, dat is een vreselijk gevoel Maar iemand gelukkig maken is mijn levensdoel Ik weet gewoon niet meer wat ik moet Ik weet zelfs niet wat dit met me doet Alleen dat het me verdrietig maakt Want beide jongens hebben me diep in mijn hart geraakt Maar met wie kan ik echt gelukkig verder leven? Wie is het waard om al mijn liefde aan te geven? Zo veel meegemaakt met beiden Beiden wisten ze me met hun liefde te verblijden Ik ben redelijk gelukkig met mijn vriend, maar ik krijg mijn ex niet uit mijn hoofd En wat ik hem heb beloofd Ik beloofde hem voor altijd bij hem te blijven Maar dat deed ik niet en die pijn is niet te omschrijven Ik heb hem laten vallen toen hij het moeilijk had Ik was hem zomaar opeens zat Ik kan niet geloven dat ik dat heb gedaan Hoe kon ik zo stom zijn om hem te laten gaan Maar aan de andere kant, ik heb nu een lieve vriend Die het beste van de wereld verdient Maar ik weet niet of ik hem dat kan geven Zeker niet als ik met mijn ex in gedachten verder blijf leven Ze zeggen altijd: “Je eerste liefde vergeet je nooit meer†En dat is zeker waar, want ik denk aan hem, keer op keer Hij heeft mijn facking leven gered! Ook al was het via internet Ondanks alles hou ik nog steeds van hem Ik denk terug aan toen we nog hadden, elke keer als we praten via webcam Ik kan dit gewoon niet meer aan Ik kan zo niet verder gaan Ik moet verder, ik moet een keuze gaan maken Ik wilde niet in deze situatie geraken En toch is het gebeurd En vanaf morgen ben ik niet de enige meer die treurt Ik haat het om in deze situatie te zijn Het doet me echt verschrikkelijk veel pijn Waarom word ik dan ook zo snel verliefd?! Iemand, help me alsjeblieft :’( |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Heel mooi geschreven. Ook al kan ik niet helemaal meevoelen, want ik heb nog nooit een vriendje gehad. Met wie ben je het allergelukkigst? |
| reactie 2
|
|
|
Dat weet ik dus niet... |
| reactie 3
|
|
|
Hmm.. Bij wie heb je het gevoel dat je alles aan h'm kan vertellen. Bij wie durf je in het bijzijn te huilen (raar voorbeeld) |
| reactie 4
|
|
|
beiden |
| reactie 5
|
|
|
Tja. Dan moet je gewoon afwachten en luisteren naar wat Aphrodite je hart toefluistert |
| reactie 6
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Lieve schat. Ik heb nu een jongen die de wereld voor mij is. Sinds gisteren kwam hij erachter dat hij gevoelens heeft voor zn ex. Ik ging dr kapot van. Het is misschien niet leuk dat ik dit zeg maar je ex is het verleden, je zou verder moeten met je leven en naar de toekomst kijken. Het is vast niet zonder reden uitgegaan. En als jullie echt nog zoveel van elkaar hielden waren jullie eerder al bij elkaar gekomen. Ik weet niet of jij weet hoe het voelt als je hart gebroken word maar dat doet erg pijn. Dus als je echt van je vriend houd bij wie je nu bent, en je bent gelukkig met hem zou ik sowieso bij hem blijven. Je ex kan je altijd weer opnieuw pijn doen. |
| reactie 7
|
|
|
Ja maar ik heb mijn ex juist pijn gedaan. Ik had toen een vreemde periode en ik reageerde alles op hem af, wat natuurlijk heel verkeerd is. En eerst waren er vele ruzies zegmaar. In onze relatie hadden we te weinig gepraat dus hadden we elkaar helemaal verkeerd begrepen. Maar nu is alles veranderd. Tussen hem en mij gaat het zo vreselijk goed. En hij houdt nog steeds van me. En ik van hem. En me vriend heeft wel zo iets stoms gedaan... Ik bedoel ik kan hem wel vergeven ofzo maar tis nou niet bepaald leuk... En tgaat in onze relatie gwn minder nu en me ex zegt dat ie me ondanks alle problemen die we toen hebben gehad nog één kans wil geven..... |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Sterkte Suus, ik ben er voor je he |
| reactie 9
|
|
|
welke fout heeft je vriend gemaakt? |
| reactie 10
|
|
|
Nou.. Ik had een liedje voor hem geschreven maar hij deed heel erg ongeïnetresseerd... En music is my life |
| reactie 11
|
|
|
Maar liefje, dat ik is niet ergs extreems?! Misschien had ie zn dag niet.. Om zoiets ga je hopelijk toch niet weer naar je ex verlangen? relaties gaan nu eenmaal niet altijd over rozengeur en maneschijn (of hoe dat gezegde ook maar is) Met andere woorden het is knokken en niet altijd leuk. |
| reactie 12
|
|
|
Ja maar hij heeft ook helemaal niks met muziek hij luistert nie eens liedjes... Kijk, muziek is mijn leven. Ik ga later de muziek in ik wil niks liever.. En dat wil ik met iemand kunnen delen die iets met muziek heeft... En me vriend wordt boos als ik m voor de grap beledig.. |
| reactie 13
|
|
|
Ja maar kijk, verschillende interesses kan ook beter zijn hea. |
| reactie 14
|
|
|
Ja maar muziek is nie zomaar een interesse voor mij... Tis mijn leven.. En dan is t nie leuk als je vriendje niet geïnteresseerd is in wat jouw passie en leven is |
| reactie 15
|
|
|
Tja, dan zal je dus iets moeten nemen met een dj of zanger? |
| Naar boven | |