Huiskamer: Gezegdes
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Myself Berichten: 188 |
Een gast brengt altijd vreugde aan. Is het niet bij 't komen, dan is het wel bij 't gaan. Natuurlijk. Waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden. Wat je doet, doe het goed Wie het kleine niet leert, doet het grote verkeerd. Weet wat je zegt... maar zeg niet alles wat je weet Beter prettig gestoord dan goed gek. Laat wat je niet kunt, je niet verhinderen te doen wat je wel kunt. Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen? Het tegenovergestelde van angst is niet moed, maar vertrouwen. Vergeet wie je dacht te zijn, accepteer wie je bent. Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon en de regen nodig om de kleuren te kunnen zien. Beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen. Een gezond mens heeft duizend wensen, een zieke slechts één. Zolang mijn baas doet alsof ik veel verdien, doe ik alsof ik heel hard werk. Computers: de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel. Als een man de deur van zijn auto opent voor een vrouw, weet je een ding zeker: Of de auto is nieuw, of de vrouw. De vraag in het levens is: Gaan we door of slaan we af? Maar voor de meesten is het: Slaan we door of gaan we af? Een succesvol man is degene die meer geld verdient, dan zijn vrouw kan uitgeven. Een succesvol vrouw is degene, die zo'n man vindt. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Beter vergeten worden, dan herrinerd voor iemand die je niet was .. School is noodzakelijk, maar net een gevangenis |
| reactie 18
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wie spreekt met tranen in zijn stem, heeft een regenboog in zijn hart |
| reactie 19
|
|
|
Als je lerares Frans gewoonweg debiel is, kan je haar bester egeren dat je in haar op te jagen. (Spreek uit ervaring -,-) Wie sterft met liefde in het hart, heeft het hele leven lang ervan gehouden. Wie sterft met haat in het hart, heeft het leven gevoelt .. |
| reactie 20
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
time is the healer express your feelings De eersten om je te helpen opstaan zijn degenen die weten hoe het is om te vallen Je kunt niet beginnen aan een nieuw hoofdstuk als je de oude maar blijft herlezen |
| reactie 21
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Don't stay in the past, but look forward with your head up, cause there's where you'll find the love and luck of your life.(Blijft niet in het verleden hangen, maar kijk vooruit met opgeheven hoofd, want daar zul je de liefde en geluk van je leven vinden). *Zelfs bedacht, hoe vinden jullie hem?* |
| reactie 22
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
As et net kin sa as et mat, dan mat et mar sa as et kin... (als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan) |
| reactie 23
|
|
|
Belje my mar as it lukt is om mei te ferjitten (bel me maar als het is gelukt om me te vergeten) |
| reactie 24
|
|
|
Sa ist, en net oars, want as 't oars wie, wie 't net sa. (zo is het, en niet ander, want als het niet anders was, was het niet zo.) |
| reactie 25
|
|
|
Sommige mensen spreken woorden, Die geeneen Belg ooit begrijpt .. Bijvoorbeeld fries .. (als dat Fries is, ik snap er geen *biep* van !) |
| reactie 26
|
|
|
daarom staat de vertaling er ook bij (-.-) Ik bin gjin tsjoeche fan it sicht, mar ik tsjoech fan ût it hart. (ik ben geen getuige van het zicht, maar ik getuig van uit mijn hart) |
| reactie 27
|
|
|
(-,- ik was - sorry hoor- te dom om de vertaling te lezen ) De eerste sneeuwvlok, die voelt zich nooit alleen .. (Je word altijd wel gevolgd door iemand die van je houdt) Als de regenbogen grijs worden, moet jij ze weer kleuren .. (Als iedereen pech heeft, moet je proberen hen te helpen) Een pauw kan kraaien, maar een kraai kan niet pauwen .. (Wat de ene kan, kan de andere daarom niet) |
| reactie 28
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Het leven is als een weg. Je hebt breekpunten en gaten erin. Het blijft maar gaan. Maar op een gegeven moment stopt het.. |
| reactie 29
|
|
|
Hih ;D |
| reactie 30
|
|
|
The first step is the hardest. (Alle begin is moeilijk.) Appearances are deceptive. (Schijn bedriegt.) |
| Naar boven | |