Huiskamer: Gezegdes
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Hey hoi, Leek me wel leuk als we eens allemaal gezegdes opschrijven in een forum. Over van alles en nog wat. Die je ooit hebt gehoord of zelf bedacht. Kunnen we allemaal iets van leren of lachen Be yourself [wees jezelf] No fear [geen angst] Ren niet weg van je angsten. Vecht er juist mee. Je doet het voor jezelf niet voor anderen Leef je leven zoals jij het wil. Niks is fout of goed. Je bent op aarde gezet omdat je het wel aan kunt You are somebody's reasen to smile [jij bent iemands reden om te lachen] Do it now. Sometimes 'later' becomes never [doe het nu soms komt 'later' nooit meer] Remind yourself thats it's okay not to be perfect. [herinner jezelf dat het oké is om niet perfect te zijn] |
| reactie 1
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
You can exist without living, but you can't live without existing |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Deze heb ik bedacht om op aarde te blijven: If a bird stop trying to fly, he die (Wie niet probeert, verliest zowieso) |
| reactie 3
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
After a hurricane comes a rainbow (Na iets slechts komt altijd weer iets goeds ) |
| reactie 4
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ze zeggen dat morgen alles beter wordt. Maar als vandaag morgen alles beter wordt, dan wordt morgen vandaag en vandaag wordt dan gisteren. Conclussie: "het wordt nooit beter" Het einde van de levensweg die je ziet, is slechts een bocht. Trap niet op de rem, maar geef dat ene kleine beetje extra gas wat nodig is om te zien wat je leven te bieden heeft. Er leiden veel ongelukkige wegen naar rome, er is maar één weg die leidt naar je hart. |
| reactie 5
|
|
|
De sleutel van je hart ligt begraven in de grond van je liefde. Zoek ze. |
| reactie 6
|
|
|
(Mooie hoor Esmée) Muziek is het gevoel dat je met emotie niet uitdrukken kunt |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Mijn favoriete gezegde (ik heb er echt duizenden denk ik.. Be strong as an alfa, because quitting is for a puppy. |
| reactie 8
|
|
|
De Apple-stofzuiger: Het enige product van Apple dat NIET zuigt |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Pf is dat een gezegde? Klinkt eerder als een slechte grap XD Knowing your own darkness is the best way to understand others. |
| reactie 10
|
|
|
Een vriendin van mijn nieuwe school zegt altijd: Ik heb geen vrienden, en dat hou ik zo, maar jij, jij bent de hemel. (Ik ben haar enige 'vriendin') Always be yourself unless you can be a unicorn, then always be a unicorn |
| reactie 11
|
|
|
Wie veel vrienden heeft, kan veel verliezen. Als je geen vrienden hebt, don't worry, dan kun je ze alleen maar winnen. |
| reactie 12
|
|
|
Als het leven geen toekomst meer brengt, enkel ongeluk, kijk dan naar je verleden, en probeer de fout goed goed maken. De toekomst veranderd, en het leven ook. |
| reactie 13
|
|
|
Als je eerst eens naar jezelf gaat kijken in plaats van telkens naar een ander te wijzen, zou je weten wie het werkelijk fout heeft |
| reactie 14
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
i'm here to make people happy [ik ben hier om mensen blij te maken] tijdens nood weet je pas echt wie je vrienden zijn enjoy the little things in life. for one day you'll look back and realize they were the big things |
| reactie 15
|
|
|
In de duisternis gloeit altijd een licht. Dat mooier word, des de meer jij je best doet |
| Naar boven | |