Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 481
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Als ik de foto's bekijk krijg ik wel ideeën Verdomme, Picasso is een *** moeilijk beesie .. Bijna drie keer gevallen bij springen, die luistert gwn NIET ! In het midden van de piste galop, ben je gek ofzo ? Dat beest gaat al in galop 25 meter of voorhand ! -.- Manege werk lijkt me leuk |
| reactie 482
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ach, die vind het gewoon leuk om jou te pesten dan Dat lijkt me ook erg leuk ja, beetje op het platteland bezig zijn, heerlijk |
| reactie 483
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nathan, bij een manege denk ik niet altijd aan een open veld -,- Picasso is een kunstenaar in het laten vallen van de rijder |
| reactie 484
|
|
|
Nee? Tja ligt eraan waar dat manege gevestigd is. Manege waar vriend werkt is in het platteland, waar mijn moeder paardrijdt (en ook werkt) is ook op het platteland. Maar waar ik zelf vroeger paardreed was in bebouwde kom. En zo zijn er ook maneges in het bos. En bij maneges denk ik vaak aan boerderijen |
| reactie 485
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Bij een platteland denk ik meestal aan grasvelden en dat zie ik niet zo 1-2-3 bij een manege |
| reactie 486
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Platte land denk ik aan me 'vriendin' want die woont op een boerderij met 7 eigen paarden. |
| reactie 487
|
|
|
Vind ik zo cool, een eigen paard ! Maar ben ik toch niet klaar voor. Fcking moeilijk om zo'n beest juist te verzorgen ! Me vriendin heeft 'n paard, een Fjord, maar ze reed op zo'n ku* manege, waar overal Arabieren liepen. De mensen daar keken haar aan en wezen naar gaar, maar vooral naar h'r Fjord. Gemeen ! Fjorden zijn gwn fcking cool (Patros, ik ben niet gevallen -.-) |
| reactie 488
|
|
|
Nou, hier bij de maneges zie je gewoon groene velden, in Sliedrecht ook. Ik weet niet hoe dat bij Friesland is, lang geleden dat ik daar geweest ben dus ik weet dat niet (meer) Lekkere discussie over maneges |
| reactie 489
|
|
|
Echt he -.- |
| reactie 490
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
BEN TERUUUUG VAN NIEUWPOORT!!! Man,man,man,.. Het was wel leuk.. Maar ben wel moe. Ik vind paarden niet eng, Maar om op een paard te zitten lijkt me wél eng.. |
| reactie 491
|
|
|
Onee, Emma is terug xx Het is niet zo eng, je moet gewoon de baas zijn, ZONDER het beest pijn te doen. Enkel gewoon in galop tot bijna tegen de kant rijden is eng -.- Me mama maakt zich zorgen om me .. Ik ben plots 5 kilo afgevallen in 2 weken, dus of de weegschaal flipt, of er is iets 'mis' .. Ik voel me gwn niet meer dik, als ik me buik intrek, snap ik niet waar mijn ingewanden moeten zitten -.- |
| reactie 492
|
|
|
O mijn God.. Ik weet niet of ik gefeliciteerd moet zeggen of meer Oei.. Ik wil ook afvallen. Kga me seffens wegen.. Kijken of ik ben afgevallen van zee van dat KILOMETERS wandelen! Op 1 dag hebben mn papa en ik ong. 10 kilometer gewandeld, Omdat m'n mama ff een inzinking had en ff op haar eentje wou wandelen. Ze had haar voicemail opgezet en m'n papa en ik waren in paniek. Waar moet ge zo iemand vinden aan een pier van kweenie hoeveel kilometer lang? |
| reactie 493
|
|
|
Wauw, mooie afstand, 10 km. wil ik ook Elke dag een uurtje fietsen of hardlopen, kun je ook best van afvallen. Ik weet niet hoe je dik bent natuurlijk. Voor het zelfde geld valt het reuze mee |
| reactie 494
|
|
|
Ma m'n papa en ik waren misschien 10 km per uur aant wandelen. Oke, Ik weet nie hoeveel, Ma we gingen écht snel! We staken zelfs de steppende kinderen voorbij.. -_- Ik was moe daarna We hadden m'n mama gevonden, en ik zei, Hehe! Nu hebben we wel véél gewandeld! Mn mama zei: Jha! Das goed voor u!! Ik zeg; Jha, Gij had wel schoon uw voicemail opstaan! |
| reactie 495
|
|
|
Goed bezig Dat je er moe van werd is wel goed voor de conditie |
| Naar boven | |