Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 466
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik ga ook zo eten, kheb honger als een paard |
| reactie 467
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als alleen ouwe knollen dat kunnen praten, en jij hebt honger als een knol, waarom praat jij dan niet zo? |
| reactie 468
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Heb ik vandaag weer eens een debiel idee gekregen voor een gedicht. Het heet dan Eenzame Elektronica en er staan dan foto's bij van me gsm in de natuur, zo heel zielig en alleen op een tak .. Best we leuk om in het bos op pad te gaan om plaatsjes te zoeken, je te netelen aan planten die nog feller netelen als netels -.- |
| reactie 469
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Leuk idee Esmee! Ik moest toevallig voor wap (Werken aan prestaties) kunst van de natuur maken.. We hebben wat takken gevonden en daar (lelijke) 'potloden' van gemaakt XD Ziet er niet uit. Maar dan zou die me meer tijd moeten geven |
| reactie 470
|
|
|
Zo van Emma hebben we geen last (grapjuuh Emma) Ze smste om te zeggen dat de wind niet uit te houden is |
| reactie 471
|
|
|
Bij ons windstoten van 152 km/h We mochten niet weg voordat we werden opgehaald en een kwart was met de bus die niet meer reed -,- |
| reactie 472
|
|
|
Haha, ik zei toch dat ik ging lachen terwijl jullie school hadden: WHAHA ! Ik heb nu lekker vrij |
| reactie 473
|
|
|
Ik vind die wind wel heerlijk op zijn tijd Esmée waarom is dat een debiel idee? Dat 'Eenzame elektronica' lijkt me wel een spannen tekstje |
| reactie 474
|
|
|
Nathan, een massief metalen billbord hangt voor de deur van een bedrijf, halve daken liggen deraf, en een complete loods is met de grond gelijk gemaakt. Lijkt me niet echt een zacht herfstbriesje |
| reactie 475
|
|
|
|
| reactie 476
|
|
|
Verderop naar het zuiden werd de wind ook steeds zwakker, dus dat kan wel kloppen dat het bij onze zuiderburen rustiger was |
| reactie 477
|
|
|
In Hasselt heeft het niet gestormt .. Enkel een paar windstoten. En Nathan, Eenzame Elektronica, goed en wel, maar ik heb enkel de foto's xD De tekst weet ik niet |
| reactie 478
|
|
|
Aaah tja dat kan ook. Maar nog steeds is het een interessante titel |
| reactie 479
|
|
|
Ik ga op een van die paarden rijden |
| reactie 480
|
|
|
Wanneer weet je de tekst wel? Een oude schoolvriend van mij werkt op een manege |
| Naar boven | |