Gedichten check: Ik ga de wereld verlaten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik kan het niet meer aan, ik ga de wereld verlaten. Op deze manier, zal ook niemand mij meer haten. Alle shit die ik heb meegemaakt, laat ik achter mij. Alles wat er gebeurde is nu voorbij. Het zijn vooral de schulden en het verleden. Maar ik heb ondertussen wel lang genoeg geleden. Wie weet is dit wel het einde, Zal niemand nog wat van me horen. Want ik ben mijzelf verloren. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
supermooi gedicht! maar hoop heel hard dat het niet over jou zelf gaat....? |
| reactie 2
|
|
|
Helaas schrijf ik geen fictie :$ |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Lucas, ik hoop dat je er nog eens over nadenkt, zodra je gaar, hou ik een dag stilte voor je en brand een kaars. Die dag is omdat je zo'n speciaal persoon bent. Lucas, het ga je goed, Als je vertrekt, hoop ik dat God je pad verlicht, En een hemelse schijn werp, Over je gezicht, Ik hoop dat Hij je verwelkomt, Met open armen, En je vriendschap geeft, Om je an te verwarmen, Als je vertrekt, hoop ik dat je afscheid nemen komt, Zodat ik nog een virtuele lach naar je kan sturen, Dan kan ik om je huilen Totdat ik door mijn tranen heen moet gluren .. |
| reactie 4
|
|
|
Ik ga sowieso niet naar de hemel, ik wil rondspoken enzo. |
| reactie 5
|
|
|
Ga je echt weg? Spook maar rond op me zolder |
| reactie 6
|
|
|
Haha ik kom wel bij je spoken |
| reactie 7
|
|
|
Lachen met een smiley is veel makkelijker als dit lezen en echt naar je kunnen lachen .. |
| reactie 8
|
|
|
Tjaaa |
| reactie 9
|
|
|
Life is hard. Only thing I can say about this shit |
| reactie 10
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ja, totdat je merkt dat je familie en vrienden je gaan missen omdat je ergens anders rondspookt. |
| reactie 11
|
|
|
-,- Nee, morgen naar school met die pestkoppen |
| reactie 12
|
|
|
Ja maar dit gaat nu even om mij niet om familie en vrienden. |
| reactie 13
|
|
|
Ja. Doe wat je hart je ingeeft, daar kunnen we niks tegen doen, Lucas. |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Het leven is hard. En ik ga je niet tegen houden. Want ik weet dat dat waarschijnlijk een hopeloos iets is. Het is je eigen keuze en ooit maak ik dezelfde keuze. En als je wilt rondspoken is sterven in water een optie. (vloek van de vampieren) En de maand maakt ook uit. Welke soorten maan die maand heeft. (spreuk van de heksen) En ookal ken ik je niet al te goed, toch raakt het me. Weet trouwens dat ik je niet aanmoedig om dit te doen, maar er zijn genoeg mensen die zeggen dat je niet moet gaan en ik wil je alleen laten weten dat ik aan joun kant sta. Niemand kan iets voor jou bepalen, het is je eigen keus. Het is gewoon jammer. Ookal weet ik je reden niet. En je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Je moet niet tegen werken. En ontspan tot je hart stopt met kloppen en je hersenen geen sijnen meer geven. Weet dat ik (en vele andere) aan je zullen denken. En dat er mensen zijn die nooit zullen vergeten. En voordat de mensen die dit lezen me een vreselijk mens vinden ofzo, ik probeer gewoon te helpen! Zo niet om het tegen te houden dan wel om het te steunen omdat ik het snap en ik hoop dat ik niet de enige ben. En lucas, er is nog zoveel te leren in het leven. En ik weet niet hoe hard je het hebt geprobeerd but can't quit before you try. En weet dat, welke keuze je maakt, ik sta figuurlijk aan je zij. Even in death may you be triumphant. (Vamipire line from Darren Shan) |
| reactie 15
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Esmée: Ik zou zeggen: Welkom in mijn wereld met het pesten. Ik heb 4 jaar lang aan zm gedacht, puur omdat ze mij het leven te zuur maakten. @Lucas: Ik weet dat het niet om vrienden en familie gaat, maar we willen je echt niet kwijt. Desnoods kom ik zelf rechtstreeks naar Drachten toe om je tegen te houden. Na 9 vrienden te hebben verloren, wil ik er niet 10 van maken |
| Naar boven | |