Vragen over de site: Nieuwe gedichtenwedstrijd??
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
caatje Berichten: 2 |
misschien onmogelijke liefde? das echt heel tof om over te dichten |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
Ik doe voor het eerst mee, wat valt er te winnen met de gedichtwedstrijd. |
| reactie 18
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
mee eens |
| reactie 19
|
|
|
SamZiej Berichten: 1 |
Hee, ik ben al een aantal jaar lid en wil graag meedoen met de wedstrijd maar ik zie gewoon niet hoe! Kan iemand me de aanwijzing geven die ik nodig heb? x.S |
| reactie 20
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Is er dan al een winnaar bekend gemaakt van de vorige gedichtenwedsrtijd? |
| reactie 21
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@SamZiej, stuur een gedicht in, maak er 1 met het thema 'Wensen en Verlangens' en klik onderaan bij het insturen het vinkje aan waardoor je meedoet aan de wedstrijd @Emma, die is al lang bekend |
| reactie 22
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Wie is de winnaar dan, en welke gedichten worden er dan in de bundel gedaan? want ik zie alle inzendingen nog, en niet de selectie |
| reactie 23
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Ja inderdaad, wanneer kunnen we stemmen? |
| reactie 24
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Er komt deze wedstrijd geen dichtbundel, gezien het werk dat dit kost en het minimale interesse van leden hierin. Er waren deze keer zoveel gedichten ingezonden dat we eigenlijk niet kunnen kiezen en er maar 50 overhouden. We zijn nog aan het bedenken of we hier iets mee doen, we denken dat we slechts een kleine check doen of gedichten zich aan het thema hebben gehouden en dan de stemming open gooien voor meer gedichten. Wat is jullie idee hierover? |
| reactie 25
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Ik begrijp nog niet helemaal wat jullie hiermee bedoelen. Want iedereen heeft zich toch aan het thema gehouden? En wat bedoel je met. Open gooien voor nog meer stemmingen? Een nieuwe wedstrijd ofzo? |
| reactie 26
|
|
|
besto Berichten: 524 |
We bedoelen dat we alle gedichten even nakijken, er zijn altijd inzendingen die er niet tussen horen. Normaal stemmen we met 50 gedichten, nu met meer gedichten. |
| reactie 27
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Ik denk dat er ook een fout is: er staat je kunt stemmen tot 29 december juni om 23:59 moet die juni niet weg? :p |
| Naar boven | |