Vragen over de site: Nieuwe gedichtenwedstrijd??
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Dag beste dichters! Zal er nog een nieuwe gedichtenwedstrijd komen? Duurt wel lang, niet? |
| reactie 1
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
de vorige keer werden er onderwerpen aangedragen door de leden, wie heeft er suggesties? Nu zo meteen na de vakantie: - vakantie-gevoel - nieuwe start {kan op allerlei gebied zijn}. |
| reactie 2
|
|
|
Iloveher Berichten: 17 |
Nieuwe start vind ik een mooie! |
| reactie 3
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Ik ook. Want ieder (de meesten) starten met een nieuw schooljaar of werkjaar of iets... lijkt me prima dus |
| reactie 4
|
|
|
Ja inderdaad... |
| reactie 5
|
|
|
dichtenmoedertje Berichten: 9 |
Nou laat maar komen die wedstrijd Ik heb me toch een partij inspiratie Helemaal omdat ik opnieuw begonnen ben |
| reactie 6
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nieuwe start met de wedstrijd, Nieuwe start in het leven. Nieuwe start op school, Besto, kun je nu eens dat nieuwe startsein geven?? |
| reactie 7
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Ten eerste: WIe is Besto? Ik zou het wel een leuk onderwerp weten: Mezelf Hoe maak je eigenlijk zo'n pagina aan zoals Freak en zoals die van gedichtenchek? |
| reactie 8
|
|
|
Gewoon, naar forum gaan. Onderaan het forum staat 'topic maken' daarop klikken, titel en bericht invoeren en klaar is de topic Besto en Admin zijn de beheerders van de site |
| reactie 9
|
|
|
Dankje! Wanneer komt er een nieuwe gedichtenwedstrijd???? |
| reactie 10
|
|
|
Nog altijd geen antwoord... |
| reactie 11
|
|
|
Jammer.... |
| reactie 12
|
|
|
Besto is vast weer eens een weekendje weg -.- Paar maand geleden zei hij dat-ie net terug was van vakantie, 2 weken later zegt-ie dat hij nog even moet uitrusten van de vakantie -.- (niet rot bedoelt Besto, maar of je komt net terug, of je bent nog op vakantie als iemand er naar vraagt -.-) |
| reactie 13
|
|
|
Kalokerinos Berichten: 1 |
Nieuwe start, kan dat ook op een geboorte slaan? groetjes |
| reactie 14
|
|
|
Het is een nieuwe start van een leven, dus t kan wel |
| reactie 15
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Ik ben er wel hoor, ik lees ook het meeste wel mee, maar we zijn op dit moment ook gewoon druk met andere dingen. Er komt binnenkort wel weer een nieuwe gedichtenwedstrijd, ideeën voor thema's en prijzen zijn welkom. |
| Naar boven | |