Gedichten check: 4 havo
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
ja dat klopt, maar hij woont bij Eindhoven en ik bij Breda... Dus ik zie hem niet vaak en op school heb ik nog steeds niemand Het is natuurlijk heel fijn, maar het stopt het pesten niet en op school blijf ik me ongelukkig voelen.... |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Als hij toevallig Milan heet en hij een zus Danisch heeft, ken ik hem |
| reactie 18
|
|
|
Nee... Hij heet Sander |
| reactie 19
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
suus laat je niet door hen overhalen om je leven te verpesten jij bent degene die jou leven regeld niet zij! of wil je jou lot in hun handen leggen?! haal havo 4 en laat me trots op je zijn je kunt t meid je bent sterk en je komt ook hier door heen liefs mij ps zit nog in frankrijk neem nog wel contact met je op wanneer ik kan ik wil t wel meid |
| reactie 20
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Als ik nou dichtbij je woonde was je van de pester af geweest |
| reactie 21
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja, jammer dat de meeste van ons zo ver weg wonen, woont Sander nog het meest dichtbij van je |
| reactie 22
|
|
|
Is goed Roos!! Aah, tnx Lucas Maar het gaat wel goed op dit moment. Nu kan ik bij mijn vrienden van vorig jaar zitten de hele tijd! En idd Sander woont het dichtst bij |
| reactie 23
|
|
|
Kijk, mooi dat het goed gaat. Dat vooral houden zo, wat er ook gebeurt. Sterk blijven |
| reactie 24
|
|
|
naja t blijft jammer, ik heb een hekel aan mensen die pesten for no reason.. Die wil ik best een lesje leren. |
| reactie 25
|
|
|
ja dat snap ik. Blijkbaar gaan we een project doen met de film spijt |
| reactie 26
|
|
|
Okee nice |
| reactie 27
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
@Suus, weet dat ik er ook voor je zal zijn. Ook al heb ik dat in het verleden te weinig gedaan, het is nooit te laat te veranderen |
| reactie 28
|
|
|
Voila, op de steun van je (ook verre) vrienden kun je blijven rekenen. |
| reactie 29
|
|
|
Tim, ik weet niet of ik dat moet geloven... je hebt het nooit gedaan dus vind ik het echt heel moeilijk om je nu te geloven of daar vertrouwen in te krijgen |
| reactie 30
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Roselien, waar in Frankrijk, het Zuiden? Daar zat ik ook |
| Naar boven | |