Huiskamer: Belgen Moppen
| reactie 46
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja leuk he, beter dit dan ruzie maken Mijn voornaam betekend: Gods geschenk |
| reactie 47
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mooi, Kjenta betekend dat ook. Kjenta (meisje dat ik ken) haar naam is letterlijk: Geschenk Van God |
| reactie 48
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Latoyafox Latoya betekent prijzenswaardig en fox is vos, je bent dus een prijzenswaardige vos Mijn dichtnaam betekent Gezegende Vader Mijn echt naam betekent Uit adel gezchapen |
| reactie 49
|
|
|
Hah, Mooie betekenissen. Dus mijn lievelingetje betekend prijzenswaardig. Ze is ook heel veel waard voor me. Als IEMAND haar naar de slager brengt, vermoord ik die persoon ZELF (niet te letterlijk nemen aub) |
| reactie 50
|
|
|
Oh, misschien een leuk liedje door de woorden slager en vermoorden: Bring yourr daughter to the slaughter van Nirvana (wordt gezien als een metalband, maar is voornamelijk grunge en dus veel zachter). Trouwens 1 kleine opmerking, beliebers opgepast, 1994 was een rotjaar in de muziekwereld. Kurt Cobain (zanger Nirvana) overleed en Justin Bieber werd geboren |
| reactie 51
|
|
|
Hahaha, ik ben geen belieber, vat dit niet persoonlijk op beliebers, maar ik haat 'm. Ik ben veel verliefder op Bruno Mars ... Mijn Marsmannetje |
| reactie 52
|
|
|
Gaan we het nu over muziek hebben? Qua Engelstalige muziek luister ik vooral naar Willie Nelson, een Amerikaanse countryzanger, bekend o.a. van het nummer 'Crazy' |
| reactie 53
|
|
|
Ken ik niet, muziek is oké. |
| reactie 54
|
|
|
Ik kende hem ook niet, ik ken hem van een spel: GTA San Andreas, waarop het nummer 'Crazy' te horen is op zo'n radiozender ingame. Paar maanden geleden ging ik eens luisteren wat hij nog had; best mooie dingen vind ik |
| reactie 55
|
|
|
Qua engelstalig vind ik Iron Maiden, Metallica, Queen, Scorpion (niet de Engelse beatboxband, maar de Duitse hardrock/metalband), Genesis, Adele |
| reactie 56
|
|
|
Katzenjammer, een Noorse band, luister ik ook graag naar |
| reactie 57
|
|
|
Das echt een mooi lied, Katzenjammer, jammer dat ze soms net als katten klinken. Persoonlijk vind ik 'Still loving you' van Scorpion het mooiste. Suptiel gezongen, mooie boodschap, en de stem van leadzanger Klaus Meine lijkt op sommige fronten precies op de stem van frontman en leadzanger van Queen, Freddy Mercury |
| Naar boven | |