Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 481
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Dat van pijn is niet al te lastig (voor een sterke geest, ik hou liever de pijn) Dat van die dromen wist ik al. (staar me nooit meer zo eng aan Oke dat dacht ik niet maar wist ik al. Wat ik niet verwacht had is dat je nieteens een film kon kijken. Al gelukt? De deeg is zo lekker (ben echt niet in een mood voor medeleven ofzo.) |
| reactie 482
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ja, alleen is mijn geest net zo sterk als een natte krant Dus je was daarvoor ook niet verbaast?? Je weet het hè, ik ben overal en nergens. Ik ben nu trouwens in Friesland, terwijl ik zit te genieten van het uitzicht op New York Is nu wel gelukt. The Black Woman, echt een leuke film, vooral als je oordopjes hebt voor mijn zus En je zou niet verwachten dat ik een zachte kant heb Dat ik elke dag aan het gewichtheffen ben Dat ik soms GEEN honger heb En al helemaal niet dat ik ook dagen heb waarbij ik NIET melig ben |
| reactie 483
|
|
|
Mijn geest kan wel denken, maar mijn demonen nemen altijd alles over.. Nee, ik kijk daar niet meer van op. Ja woman in black is een mooie film. Een zachte kant... Heb ik soms ook. Maar nu zijn het mijn demonen die me over hebben genomen... |
| reactie 484
|
|
|
Demons are chil, They are very cool. But if you are a demon, Why you're look like a fool? W817, waar kijk je niet van op?? |
| reactie 485
|
|
|
I try do drag them down in my hell where i drown. But my demons know how to swim. Ik kijk niet echt op van jou. Ik zit nu met meer shit op me schouders. |
| reactie 486
|
|
|
Ik heb trouwens nog nooit een zachte kant van je meegemaakt |
| reactie 487
|
|
|
Wat dacht je van dat hele verhaal voor esmee, dat ze blij moet zijn tegen zichzelf? Maar nu is ook geen goed idee om tegen me te bitchen want dan laat ik een duivel los. |
| reactie 488
|
|
|
Laat hem maar los, ik ben voor de duivel niet meer bang. Nadat ik een paar keer ben gewurgd in mijn slaap schrik ik niet meer zo snel. En trouwens, ik word best wel vaak wakker met mijn hand in een corna (niet bewust), dus dat valt wel mee. |
| reactie 489
|
|
|
Ik trek het gewoon niet. Me pa moet geopereert worden aan gallstenen. (hij is bewusteloos geraakt van de pijn) Zijn beste vriend's buik zit vol gemenen tumors en hij wil zich niet laten helpen. (De pa van mijn pa is gestorven aan een tumor toen mijn pa 18 had en hij heeft er nog steeds verdriet van) Ik wil gewoon niet dat hij dit mee maakt. Hij zit vol werk en verzet zelfs zijn eigen operatie omdat hij met mij wil zijn. Ik weet niet waarom maar zit hier echt te janken. Ik haat het dat dit hem overkomt. |
| reactie 490
|
|
|
Oh, sorry dat wist ik niet. Maar het is wel zijn eigen beslissing, jij kuny niet voor hem kiezen hoe moeilijk het ook zal worden |
| reactie 491
|
|
|
Dat kon jij ook niet weten. ik hoor het ook pas vandaag. Maar mijn demonen kunnen het niet laten om te denken dat hij zal sterven, iedereen dood gaat.. En ik krijg die gedachten maar niet weg! |
| reactie 492
|
|
|
Je demonen laten je de verkeerde dingen denken, hij gaat het redden. Als hij echt zo graag bij jou wil blijven, zal hij voor je vechten. Iedereen gaat een keer dood, maar in het hart blijven de overledenen altijd leven. |
| reactie 493
|
|
|
Ik weet dat hij blijft leven. Maar zo ben ik. Ik zit altijd in 2 strijd en geloof beiden kanten. This are peices of myself I give to you so you can make me whole. Red-peices. |
| reactie 494
|
|
|
Zet het anders maar even aan de kant, of schrijf er een gedicht over |
| reactie 495
|
|
|
Dat kan ik niet. Mijn geest stopt nooit met denken, en de juiste woorden heb ik niet.. Ik ga maar slapen. Dan ben ik niet dood maar ook niet echt levend. Win-Win.. |
| Naar boven | |