Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 466
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Haha, mijn stijl is een beetje.. gothicemopunkmiddeleeuwscene. Idk ik draag wat ik leuk vind. |
| reactie 467
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Tja, ik hou van gescheurde broeken/shorts. Ik hou van zwarte shirts, maar ook van lichte shirts .. Ik heb geen specifieke stijl |
| reactie 468
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Meiden en kleren, waarom komt die combinatie mij zo bekend voor? |
| reactie 469
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Precies, ik draag wat ik leuk vind. Zo denk ik er ook over |
| reactie 470
|
|
|
Ik doe gewoon aan wat boven aan ligt, luie mensen moeten ook bestaan |
| reactie 471
|
|
|
Zou ik dan maar weer zeggen dat ik 2 donuts op heb? Kunnen jullie daar weer lekker over lullen |
| reactie 472
|
|
|
Je hebt geluk, ik zit straks aan het zeeuwse spek van een keurslager, en morgen die heerlijke, gezellige, vlezige, jaloersmakende BBQ |
| reactie 473
|
|
|
Mmmm... ik had shaorma! Ja! Ik ben totaal niet intimiderend. . XS |
| reactie 474
|
|
|
Nah, niet echt zo bijzonder. Ik heb liever een pizza hawaïi |
| reactie 475
|
|
|
Hoe kun je dat zeggen over donuts :O Shame on you! Ik vind vlees ontzettend lekker en heel zoetig heel lekker |
| reactie 476
|
|
|
Donuts zijn een beetje te klein voor mijn honger Ik heb net heerlijk gekruid vlees van de keurslager gehad, en ik weet dat jij daar van houdt. Beetje bitchie kan geen kwaad toch? |
| reactie 477
|
|
|
Ik vergeef je echt niet wat over de donuts hebt gezegt! Dit had ik niet van jou verwacht patros! |
| reactie 478
|
|
|
Ik hou gewoon niet van donuts, en je verwacht wel meer niet van mij wat je had kunnen verwachten |
| reactie 479
|
|
|
Whaha zoals wat dan? En hoe kun je nou niet van donuts houden?! Ik geef het op. |
| reactie 480
|
|
|
Zoals dat ik letterlijk mijn eigen pijn kan uitschakelen Dat ik de dromen en pijn van een ander kan voelen (wees eerlijk, dat had je niet verwacht) Dat ik gelovig ben ondanks mijn duistere gedichten en muziekstijl Ik kan niet tegen dat deeg |
| Naar boven | |