Huiskamer: Zomervakantie 2013
|
startpost
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Ik wil alle Admins, Leden en Bezoekers een prettige zomervakantie wensen. Iedereen die op vakantie gaat. Heel veel plezier en doe voorzichtig, geniet ervan. Ook iedereen die niet op vakantie gaat wil ik veel plezier wensen en doe voorzichtig. Ga leuke dingen doen, shoppen, zwemmen, bioscoopje pakken met vrienden en vriendinnen, familie bezoeken. Er zijn genoeg leuke dingen die je kunt doen in je vrije tijd. En Leden vergeet niet te schrijven en te dichten. Wat ik wilde zeggen. Iedereen heeft deze zomervakantie wel verdient! Werken en naar school gaan is belangrijk. Maar relexen en genieten is net zo belangrijk. Nogmaals. Geniet van je vakantie en hopelijk lacht het weer ons allen de hele vakantie toe! Jolien |
| reactie 1
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Zo is dat! |
| reactie 2
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Dank je Jolien, het weer zullen we wel zien regen kan ook soms verfrissend werken de zon kan het weer opdrogen jij ook een fijne vakantie |
| reactie 3
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Hier valt niks maar aan toe te voegen |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dank je wel |
| reactie 5
|
|
|
merel12 Berichten: 45 |
fijne vakantie! |
| reactie 6
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Ook voor jou en alle andere andere leden en bezoekers een heel fijne zomervakantie gewenst!! Groetjes Vicky |
| reactie 7
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Jij en de rest ook een fijne vakantie! |
| reactie 8
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
FIJNE VAKANTIE IEDEREEN!!! |
| reactie 9
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Super veel plezier wat iedereen ook in de vakantie gaat doen. |
| reactie 10
|
|
|
Wat het ook is, het dichten moet blijven! |
| reactie 11
|
|
|
Haha Patros Fibros. Ik zal mijn best doen om te blijven dichten. Maar ik kan je niet beloven dat jullie ze direct zullen zien. Wanneer ik geen internetverbinding heb, meestal dus. Dan schrijf ik de opkomende gedichten wel in mn notitie of in een schriftje. Iedereen enorm bedankt die mij een prettige vakantie wenste Jolien |
| reactie 12
|
|
|
Graag gedaan! Wat wordt jullie eindbestemming trouwens? |
| reactie 13
|
|
|
Scandinavië :p |
| reactie 14
|
|
|
Dus er is eindelijk zomer in het land, en jij gaat naar Scandinavië waar het anders net zo koud is als in Nederland??? Ik ga trouwens de zon opzoeken in de Ardeche |
| reactie 15
|
|
|
Ja, ik weet het. Kan er vrijweinig aan doen. Ik ga met mijn gezin mee, dus mijn oudes beslissen, wij beslissen mee.. is best gezellig en mooi hoor, scandinavië. O, met wie ga je? =) |
| Naar boven | |