Stel je voor: Een Voorstelling
|
startpost
|
|
|---|---|
|
JG11 Berichten: 15 |
Over het algemeen vind ik me voorstellen maar vervelend, maar als nieuw lid lijkt mij dat wel zo netjes. Mijn naam is Jelte. Ik ben een 20-jarige jongen uit het mooie Fryslân. Daar woon ik in het kleine dorpje Harkema. Een echte Fries dus, wat gelijk mijn excuus is voor eventuele taalfouten. Momenteel houd ik mij druk bezig met de HBO-studie Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Verder vind ik openheid en eerlijkheid erg belangrijk, en dit ben ik dus zelf ook. Naast het dichten zijn voetbal en muziek mijn grote passie. Waarom dichten en hier aanmelden? Vier jaar geleden had ik verkering met een heel lief meisje. Voor haar heb in drie jaar héél wat gedichtjes geschreven. Wel erg simpel en zoet, maar ik vond het wel leuk om te doen. Toen mijn vriendin vorig jaar onze verkering verbrak kon ik niet meer voor haar schrijven. Snel kwam ik er al achter dat ik het dichten miste. Toen ben ik weer wat gaan dichten en heb ik wat gedichtenbundels gelezen. Daardoor ben ik sinds begin dit jaar met een wat serieuzere kijk gaan dichten. Uit mijn directe omgeving kreeg ik wel eens reacties op gedichtjes, maar inmiddels ben ik wel benieuwd wat de ervaringsdeskundigen (jullie dus) ervan vinden. Daarnaast vind ik het ook erg leuk om gedichten van anderen te lezen. Mijn levensverhaal hier te typen maakt een wat te lang bericht. Dus vragen mogen gesteld worden. |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Welkom, altijd leuk een Fries op deze site. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom En dichten is zeker leuk, zeker als je af en toe met iets sterkers komt. |
| reactie 3
|
|
|
Wat voor muziek luister jij trouwens naar? |
| reactie 4
|
|
|
Ik luister veel Rock, Punk en Metal. Al zegt een genre niet altijd alles. De laatste tijd luister ik veel Led Zeppelin, Scorpions en Van Halen. Waar luister jij zoal naar? |
| reactie 5
|
|
|
Ik luister met zoals jij veel naar metal, punk en hardrock |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
Welkom! Hopelijk heb je het naar je zin hier bij ons |
| reactie 7
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
Welkom heb je het al een beetje naar je zin? |
| reactie 8
|
|
|
Mijn favoriete bands zijn trouwens Manowar, Metallica, Scorpions, Iron Maiden en Rammstein |
| reactie 9
|
|
|
Dank jullie wel. Vermaak me hier wel. Ben iets meer van het lezen dan van het reageren @Patros Die smaak ik muziek ligt mij ook wel. Rammstein is zelfs mijn tweede favoriete band |
| reactie 10
|
|
|
Welke je eerste dan? |
| reactie 11
|
|
|
Mijn favoriete band is The Offspring. Veel nummers van ze hebben mij door moeilijke momenten geholpen! |
| reactie 12
|
|
|
Marouscha00 Berichten: 56 |
Welkom Jelte, altijd leuk een nieuw lid erbij |
| reactie 13
|
|
|
Yvu22 Berichten: 84 |
Apres vous.... Er is geen deur..... dacht ik.. wel zo vrij muren... ook nie...en plafond... na plafond.... zo'n onderkant van een een bovenkantje eigenlijk zo geopperd..... ja.... beetje ja...overbodig... Heb nog niets gelezen van je... wie weet... Welkom.. |
| reactie 14
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Jelte, Hjartelijk wjelkøm øjp dje sjite ejn vjeel ljees ejn sjchrijfplezier !!! |
| reactie 15
|
|
|
@ Reiziger: hij komt uit Frieslan, niet uit Finland (wat vroeger bij Friesland hoorde) |
| Naar boven | |