1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Kletstopic.

datum 03-01-13 12:09
startpost
Verwijderde gebruiker
Hier kun je alle dingen kwijt:-)
datum 03-01-13 15:47
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Aah leuk hein
datum 03-01-13 16:11
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Hein? Ik heet geen hein?
datum 03-01-13 19:01
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Dat is ook geen naam,, dat is het zelfde voor "he"
Haha
datum 03-01-13 20:04
reactie 4
Verwijderde gebruiker
hahaa lol
datum 03-01-13 20:19
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Leuke profielfoto
datum 03-01-13 20:23
reactie 6
Verwijderde gebruiker
dankje, kijk je ook Gtst?
datum 04-01-13 18:32
reactie 7
Verwijderde gebruiker
Gtst? Ken ik niet...
datum 04-01-13 20:07
reactie 8
Verwijderde gebruiker
Goede tijden, slechte tijden
datum 05-01-13 01:06
reactie 9
Verwijderde gebruiker
Oke.. een klets topic, ik heb eigenlijk een vraag aan iedereen die dit leest.
Ik zit nu zelf in een moeilijke periode, en wil graag weten of jullie ooit een moeilijke periode hadden (hoezo was dat dan moeilijk?) Wat heb je eraan gedaan...
Als je het niet kwijt wilt, maakt mij niets uit maar.. Ik ben best hopeloos en dit is een soort van gesmeekt van mij. Ik weet nu gewoon niet wat ik met mezelf aan moet en wil graag verhalen van andere mensen horen. Ik ken jullie toch niet persoonlijk dus kan ik bij jullie alles kwijt. (nouja, ik hoop wel dat jullie reageren want anders word ik wel heel depri omdat dan bijna niemand meer tegen me praat) Maarja, ik ben dus gewoon benieuwd naar jullie verhalen. (en het was een beetje stil op deze klets topic, dus dacht ik, laat ik eens wat posten)

Grtjes Sheala
datum 05-01-13 12:27
reactie 10
Verwijderde gebruiker
Oke nou Sheala, ik zit nu ook in een moeilijke periode, alles mislukt en voel me gewoon rot en down. Maar daarom schrijf ik gedichten, zo schrijf ik het van me af.
datum 05-01-13 13:52
reactie 11
Verwijderde gebruiker
Ik doe dat ook maar toch lukt het niet altijd. Als ik echt woedend ben op mezelf, kras ik. Mijn woede word bloed, en mijn verdriet worden tranen.... Muziek helpt mij ook wel, maar toch.. Het gaat allemaal best goed maar toch is er iets met mij dat ik niet kan verklaren. Ik word woedend om alles en ben best vaak depressief... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen..
datum 05-01-13 15:41
reactie 12
Star Poet
Wat ik doe als ik moeilijke tijden heb, dan zet ik een koptelefoon op en luister ik naar reggae. Ook al is dit niet mijn favoriete genre, het verzet mijn gedachten wel en ik kan alles meer relativeren.
Idee?
datum 05-01-13 16:00
reactie 13
Verwijderde gebruiker
Haha, wel een leuk idee... Ik ben meer een metal fan. Kan ik mijn woede kwijt en als ik verdrietig ben luister ik piano stukken. Maar ik zal eraan denken. Thnx.
datum 05-01-13 16:21
reactie 14
Verwijderde gebruiker
hej sheala, iedereen zit wel eens in een wat lastigere tijd denk ik.
zelf heb ik best vaak wel dat 'depresieve gevoel' maar nooit echt heeel erg ofzo.
mag ik uit 'reactie 11' opmaken dat je jezelf snijd!? dan wil ik je dit meegeven,
dit helpt niet klinkt erg afgezaagd zo, maar het is wel zo.
je sloopt er jezelf als het ware alleen mee.
niet dat ik er ze persoonlijk ervaring mee heb, maar ik ken wel mensen.
mag ik trouwens voo je bidden? ik weet niet of je God kent, of daarin gelooft ofzo, en daar wil ik verder niet op aandringen of iets,
maar zelf ben ik christen, en ik ervaar heel veel kracht uit mijn geloof!
sterkte verder~!
en als je iets kwiijt wil/moet, via mijn profiel kun je me eventueel berichtjes sturen!
liefs,
Rianne
datum 05-01-13 17:27
reactie 15
Verwijderde gebruiker
Zet muziek op het hardst! Ik heb altijd het gevoel dat ik mijdan sterk voel... hahhaa
Naar boven

Reageren op: Kletstopic.

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.