Ideeën en suggesties: One-liners
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Yvu22 Berichten: 84 |
haha nice! Wasting your time ain't useless at all, if you enjoy while doing so. |
| reactie 17
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
hoe ik ook stuur beslist uiteindelijk de natuur |
| reactie 18
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Erger je niet, verwonder je slechts |
| reactie 19
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
boosheid is als onweer het blijft soms langer hangen dan je wilt je zal maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben |
| reactie 20
|
|
|
Hanser Berichten: 6 |
Als je samen de weg kwijt raakt, dan ben je nooit verloren.... |
| reactie 21
|
|
|
Finkelnberg Berichten: 19 |
Vergankelijkheid is als het water des herinneringen tussen je vingers van tijd heen te laten glijden om zo de bloemen der ervaring te voeden.. |
| reactie 22
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Soms moet je dingen sluiten, door ze eerst te openen. Als je verdriet hebt, moet je ook geluk hebben. Denk niet na over wat je doet, maar doe datgene waar je niet aan denkt. When you don't believe in yourself, why I should believe you? Why do you believe in another, in everyone abaut you? Kracht stroomt vanzelf naar binnen, als je leeg bent gelopen. De blokkade die je ziet zijn net citroenen, even doorbijten en je kont er doorheen. Jouw tranen lijken net op regen, en na regen komt zonneschijn. Wees niet verdrietig met wat je niet hebt, maar wees blij met wat je wel hebt. Je pesters zijn net fans, als ze je zouden haten liepen ze niet achter je aan. Je bent pas een slappeling, als je te sterk bent voor jezelf. Straf jezelf niet met vanalles, maar beloon jezelf met niets. Een graf kun je betalen, geluk niet. Gratis is altijd beter, blijf toch wanneer je het niet meer ziet. Gepeste mensen worden later beroemd, dus jij wordt vast een wereldster. Mensen zouden pas echt schrikken, als ze in plaats van hun gezicht hun karakter in de spiegel zouden zien. Een muis is een muis omdat hij piept, een leeuw is een leeuw omdat hij brult. Waarom durf je niet van je muizenpad af te gaan een een leeuw te worden? Zoek niet meteen de schat naar geluk, zorg eerst dat je de kaart van angst kwijtraakt. Je moet meer luisteren naar je gevoel, zo bereik je eerder je doel Vele verkeerde wegen leiden naar het ongelukkige Rome, jouw juiste weg wandelt door naar geluk. ~~~een paar one-liners voor jullie. Zijn soms wel doordenkers, dus denk goed na voordat je de enige keuze maakt...~~~ |
| reactie 23
|
|
|
tamara1997 Berichten: 45 |
toon aan anderen nooit je tranen tranen zijn emotie emotie is zwak zwak zijn daar wordt door anderen misbruik van gemaakt uit eigen ervaring laat nooit je emoties aan anderen zien! |
| reactie 24
|
|
|
Een mens is niet zwak, een mens heeft zich te lang sterk gehouden |
| reactie 25
|
|
|
Some times people put up walls not to keep others out but to are who cares enough to break them down - niet zelf geschreven - |
| reactie 26
|
|
|
You can dream about your life, but why can't you live your dream? Je kunt dromen over je leven, maar waarom kun je niet leven volgens je droom? Mijn vrienden zijn verloren, ik heb niemand die van me houdt Wie heb ik nog over, waarom maak ik mezelf niet van kant? Ik kan mijn familie niet achterlaten, ik durf het niet te zeggen dat ik stiekem van ze hou You only living once Je leeft maar één keer You can stop the fighting, you can stop the happyness. But people remember, "Do you give up one thing, you should lose all you have" Je kunt stoppen met vechten, je kunt de blijdschap stoppen. Maar mensen onthoud "Geef je één ding op, dan verlies je alles wat je hebt" Je kunt winnen of verliezen, gekozen worden of kiezen. Wat je ook doet, je blijft in ons hart |
| reactie 27
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
winnaar of verliezer, er zal geen winnaar zijn zonder verliezer en geen verliezer zonder winnaar, we hebben elkaar dus nodig!!!! |
| reactie 28
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Je bent pas echt zelfverzekerd als je je zwakheid durft te tonen |
| reactie 29
|
|
|
Ik denk, dus ik leef Ik lieg altijd, zelfs als ik de waarheid spreek Lieg eerlijk, lieg de waarheid Een vis in het water, is hetzelfde als een hond in het water. Ze zijn allebei nat Nu op het land, straks op de grill Mijn hoofd is niet leeg, maar gevuld met schone ruimte Kanker moeten we de wereld uit helpen, het lukt alleen met zijn allen Verwacht het onverwachte, tenzij je dat al verwacht Als je jezelf gaat zoeken, ontdek je vaak meer dan dat je zult vinden De kans op een winnend lot is 1 op 7000, beschauw je leven eens als het winnende lot Kijk diep in je hart, om te weten wie je echt bent Weet waar je in gelooft, geloof waar je in leeft. Bied je leven ondersteuning voordat je hart het begeefd |
| reactie 30
|
|
|
wake up every day stronger than yesterday face your rears and wipe your tears you are stronger than you seem, braver than you believe, and smarter than you think you are don't cry about the past, it is gone. don't stress about the future, it hasn't arrived. live in the present and make it beautiful the prettiest smiles hide the deepest secrets the prettiest eyes have cried the most tears the kindest hearts have fet the most pain I fall too fast, crash too hard, forgive too easy, and care too much Sometimes the biggest smile contains the most pain Always remember that, now matter how useless you feel, you are someone's reason to smile Sometimes the person who tries to keep everyone happy is the most lonely person The worst feeling ever is deciding if you should wait or just give up Don't worry little fighter, things wil get brighter pain makes people change. but it also make them stronger The people with the best advice are usually the ones who have been through the most mental pain is increased by pretending you are okay when you are not damaged people are dangerous because they know they can survive |
| Naar boven | |