Ideeën en suggesties: One-liners
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Yvu22 Berichten: 84 |
Ik heb toevallig 1 one-liner per ongeluk late ontsnappen uit m'n pen, meer heb ik er ook niet, maar is het een idee daar ook een apart item van te maken? Ben wel benieuwd of er meer leden zijn die goede, krachtige one-liners hebben. Dit is iig de mijne, ben ik daar vanaf; I wanna cry, laugh,love, go mad, Forgive, live, share, enlight and accept ♥. Ik lees het wel, Greetz Yvu22 |
| reactie 1
|
|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
Ik hou een word-documentje bij met allemaal one-liners, ik zal er de besten uit kopiëren, of was het de bedoeling dat je die zelfgeschreven hebt? -You never know how strong you are, until being strong the only option is. -Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten. -What holds you together is far greater than what tears you apart. -We might run faster on our own, but who will carry you when you'll fall? -When your mind says ''give up'', Hope whispers ''One more try''. -When you open your mouth, be sure the sound you make is better than silence. Liefs, Melissa |
| reactie 2
|
|
|
Dat zijn wel mooie, maar die heb je dus niet zelf geschreven? Ik bedoelde idd zelfgeschreven, maar maakt niet uit toch, deze kon ik ook nog niet., Ik had er maar 1, per ongeluk, die ik eerde r gepost heb, en ja nog ene maar die is vooral beetje humoristisch bedoeld: Geduld is een schone zaak, behalve als je moet poepen. Ik zal eens kijken of ik er nog een goede, of meer uit kan toveren, wel de wat serieuzere. Dankjewel iig voor je post. Youri |
| reactie 3
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Leuk idee Youri, en bij the way welkom. Je schrijft mooi. Ik had er een liggen op een blaadje, zoiets als Melissa: The joy of life, is the ability to give |
| reactie 4
|
|
|
Mooie ook. Dank je |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 17 |
Ik vind deze wel mooi; Don't cry because it's over, smile because it happened. -Niet zelf verzonnen- |
| reactie 6
|
|
|
Life ain't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain. NOT by me. |
| reactie 7
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
in een vergeten hoekje vond ik een mooi boekje deze tekst die ik nu noteer komt uit dat boekje van leer Als de crisis alles verduisterd heeft zullen de kinderen van het licht de sterren aansteken. |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
everyone want happiness without pain, but there's no reainbow without rain Vertel God niet hoe groot je probleem is, maar vertel je probleem hoe groot God is (: ~niet van mezelf maar vind het wel mooie(: |
| reactie 9
|
|
|
wees positief dat is gezonder dan worteltjes eten niet van mezelf, vind hem wel veel hebben! |
| reactie 10
|
|
|
Hermikos Berichten: 13 |
De mens is slechts een schuimvlok op de rivier der vergetelheid. |
| reactie 11
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Je kunt alles kwijt raken, zolang je jezelf maar niet verliest |
| reactie 12
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Loslaten is niet opgeven of onverschillig zijn. Loslaten is de waarheid de ruimte geven. (niet van mezelf) |
| reactie 13
|
|
|
Soms is het goed jezelf te verliezen, zolang je jezelf maar terug kan vinden |
| reactie 14
|
|
|
hoe hoog je ook springt, je landt altijd weer op moeder aarde |