1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Prijzen gedichtenwedstrijd

datum 12-11-12 20:20
startpost
Verwijderde gebruiker
Heey!

Ik heb een vraag voor de admins...
De prijzen v/d gedichtenwedstrijd zijn gedichtenbundels maar gedichtenbundels wil ik niet.. ( als u wilt weten waarom stuur privebericht aub))
Je weet nooit als ik 1ste 2de of 3de sta ( ook al zal dit niet lukken denk ik)
Kunnen jullie dan iets anders vinden voor de prijzen?
Ik hoop dat dit lukt!
datum 12-11-12 20:26
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Hoi,
niet dat ik enige kans heb om 1ste 2de of 3de te staan maar, ja is er geen alternatief voor die gedichtenbundels?
datum 13-11-12 13:38
reactie 2
DJolien
Ik ben juist een fan van gedichtenbundels. Ik wil er graag eentje, maar ik neem niet aan dat ik de 1e, 2e of 3e plaats krijg.
Maar zelf snap ik aan de ene kant wel dat mensen wel iets anders willen dan een Bundeltje.. Iets als een geld bedrag waardebon zal waarschijnlijk niet gaan. Omdat hiervoor adressen nodig zijn.. en ik neem niet aan.. dat mensen die allemaal zullen willen geven.. Maar ik snap jullie punt wel, Elke en Freak
xx
datum 13-11-12 13:39
reactie 3
besto
Ideeën zijn altijd welkom!
datum 13-11-12 14:57
reactie 4
Star Poet
Ik vind die gedichtenbundels wel nog leuk.
Misschien is het een idee om reclame te maken voor deze wedstrijd zodat meer volk zou meedoen (daarmee bedoel ik vooral van buiten deze website).
Eenmaal de wedstrijden groter en sterker bezet geraken kunnen misschien grotere prijzen ingevoerd worden?...
datum 13-11-12 15:02
reactie 5
Anonymous-1
tjah.... wees eigenlijk blij dat er een prijs aan is gebonden...
en wat die prijs is...wees der blij mee...

wat ga je straks krijgen...
1..een bundel wil ik niet
2...dat wil ik ook niet..
3..dat vind ik ook niks..

het is een aardigheidje van de admins..ze hadden ook niks kunnen doen..
maar dat is mijn mening..

wil bij deze de admins wel een compliment geven voor de bundel van de vorigr wedstrijd..hij is mooi geworden..
datum 13-11-12 15:09
reactie 6
Star Poet
Daar heb je volledig gelijk in.
De admins hier zijn goed bezig.

(PS: ik heb die bundel ook besteld ik ben benieuwd!)
datum 13-11-12 16:34
reactie 7
Verwijderde gebruiker
jij hebt toch zelf de keuze om mee te doen? als je geen bundel wilt, doe je niet mee lijkt mij zo? of denk ik nu erg krom?
datum 13-11-12 18:22
reactie 8
besto
We staan open voor andere prijzen, mocht iemand een beter idee hebben dan horen we dit graag. Wij zien het gewoon als een extraatje, dus verwacht er niet te veel van.
datum 13-11-12 19:14
reactie 9
Hardboy
Haha gratis weekendje new york :p
datum 13-11-12 20:31
reactie 10
Verwijderde gebruiker
Maak het niet groter mensen, ik zal wel een ort bericht sturen aan besto :-)
datum 13-11-12 21:11
reactie 11
besto
Daar komen we wel uit denk ik
datum 01-12-12 02:18
reactie 12
Verwijderde gebruiker
Laat ik altijd gedacht hebben, dat mensen gedichten schrijven, sinterklaasgedichten uitgezonderd, uit een vorm van zelfbehoud. Je wil een gevoel uiten, een gedachte weer geven, of gewoon eindelijk die stomme zinnetjes in je hoofd ordenen en op papier vastleggen, zodat ze je met rust laten. Schrijf je voor een beloning, groter dan de waardering, dan noemt men zo iemand een brood-schrijver. Niet dat een brood-schrijver minder is dan leden va 1001gedichten, maar ik denk dat de sneetjes braad dan, voor de meeste schrijvers, dun en erg draag zullen zijn. Doe het maat puur voor de lol en de eer.
Misschien is een oorkonde in een lijstje een idee?
Ovatmind (Een Ovaat is meestal al tamelijk oud )
datum 01-12-12 09:21
reactie 13
lutwine
ik vind het super dat jullie af en toe eens een wedstrijd organiseren, het is voor jezelf een maatstaaf.....lezen mensen graag je gedichten of niet?
ik zal zeker altijd meedoen zelfs al is er geen prijs aan verbonden!
dank u 1001 gedichten.....
lutwine
datum 01-12-12 11:26
reactie 14
Mrssterretje
Die gedichtenbundels van de vorige keer zijn super vet geworden (complimenten aan de admins inderdaad). Je schrijft niet voor de prijzen maar voor je gevoel? Ik denk dat je al blij mag zijn als je iets krijgt, er is geen prijs waar iedereen het mee eens is en/of tevreden mee is. Geloof me, wanneer je eenmaal zo'n gedichtenbundel in je handen hebt, met je eigen gedicht erin, vind je het wel kicken om zo ver te zijn gekomen met je gedichten !
datum 01-12-12 14:43
reactie 15
Reiziger
De mooiste prijs is natuurlijk de eeuwige roem die je als winnaar toekomt , verder is alles leuk meegenomen.
Leuk dat jullie deze wedstrijden organiseren 1001!
Naar boven

Reageren op: Prijzen gedichtenwedstrijd

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.