Ideeën en suggesties: Te veel overige gedichten
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
ard-jan Berichten: 45 |
Goed idee dat humor er nu tussen staat! ik heb een aantal gedichten die over een breakup gaan, maar ik kan niet echt een categorie verzinnen daarvoor. Verdriet vind ik meer, overlijden en dergelijke, terwijl dat ook een aparte categorie is. Weetje, ik ga nog eens goed nadenken over categorieën |
| reactie 17
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Liefdesgedichten is wellicht relevant genoeg? |
| reactie 18
|
|
|
ard-jan Berichten: 45 |
tsja, ik heb mijn breakupgedichten nu inderdaad onder liefdesgedichten geplaatst, denk dat ze daaronder thuishoren. ik kijk eens naar de lijst met categoriën, en het zijn er best veel. is het misschien een idee om categoriën te maken met daarin subcategoriën? bijvoorbeeld: -Feesten *moederdag *nieuwjaarsdag etc. of -religieuze gedichten *christelijke gedichten *islamitische gedichten of -liefdesgedichten *dating gedichten *liefdesgedichten *liefdesverdriet gedichten verder vind ik de toevoeging 'gedichten' bij iedere categorie wel een beetje overdreven, het is een gedichtensite dus lijkt me dat overbodige info. tot zo ver mijn ideeën voor dit moment |
| reactie 19
|
|
|
Dat is een mogelijkheid. Daar kunnen we nog wel even over nadenken. Dat er overal gedichten achter staat heeft meerdere redenen, o.a. dat ook zoekmachines de website 'lezen' en dat het met die toevoeging beter duidelijk is wat er op de website staat. Hierdoor komen meer mensen hier terecht en worden jullie gedichten vaker gelezen. |
| reactie 20
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Ik zou graag het categorie; franse gedichten willen,, ik las al wel veel franse gedichten op deze site... misschien kunnen de belgen die frans praten ook nog franse gedichten plaatsen.. |
| reactie 21
|
|
|
Het nadeel aan Franse gedichten is dat we geen admin hebben die Franse gedichten kan beoordelen op scheldwoorden, vloeken, beledigingen en dergelijke... |
| reactie 22
|
|
|
Google vertalen? Hahaha |
| reactie 23
|
|
|
Donkerman Berichten: 23 |
dan moet je het maar aan mij vragen, Besto, ik woon al 30 jaar in Frankrijk. groeten frans |
| reactie 24
|
|
|
Ziedaar, hij is er ;-) www.1001gedichten.nl/categorieen/35/franse_gedichten/ |
| reactie 25
|
|
|
Yeeeaaah! Dankuuuu! |