Ideeën en suggesties: Te veel overige gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Hey dichters,, Ik vind het wel veel dat er meer dan 10.000 overige gedichten zijn... Normaal moeten ze weinig zijn met zoveel categorieen. Dan moeten we toch een nieuwe categorie plaatsen? Kan dit? En welke soort van categorieen? |
| reactie 1
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Freak, ik heb het eerder ook wel eens opgemerkt en gevraagd of er enige nieuwe categoriën mochten komen. Want inderdaad, heel veel gedichten hebben de ''overige gedichten'' plaats in beslag.. omdat de categorie er gewoon niet tussen staat.. |
| reactie 2
|
|
|
Sorry he, maar sommige mensen hebben het over tranen,verdriet en ze zetten het bij de overige gedichten i.v.p de verdriet gedichten,,, best wel onhandig vind ik.... |
| reactie 3
|
|
|
Star Poet Berichten: 58 |
Volgens mij kunnen de webmasters daar niet veel aan doen en is het aan de dichters zelf om ze in de juiste categorie te zetten... |
| reactie 4
|
|
|
Misschien nieuwe categorieen plaatsen? |
| reactie 5
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Voorstellen over nieuwe categorieën hebben we al meerdere keren gevraagd, kom maar door. |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Ik denk aan de categorie: Humor, Vroeger, Muziek |
| reactie 7
|
|
|
Ik ging net ook humor voorstellen |
| reactie 8
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
- verdriet - angst - humor - vroeger/eerder - emotie/eigen emotie - korte gedichtjes - wat nu/vragen (dus, dingen die je denkt waarom..hoe..waarmee etc) |
| reactie 9
|
|
|
- verdriet (is er al) - angst (kan inderdaad handig zijn) - humor (ging ik zelf ook vragen) - vroeger/eerder (ik denk dat je deze gedichten elders kunt plaatsen) - emotie/eigen emotie (misschien) - korte gedichtjes (ik denk dat je deze gedichten elders kunt plaatsen) - wat nu/vragen (misschien) Zoiets? |
| reactie 10
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Humor en muziek staan er nu ook op. Verdriet is er inderdaad al. Korte gedichten slaat op de vorm van het gedicht en niet op de inhoud. Emotie is een te ruim begrip, en heeft overlap met categorieën zoals vrolijk/verdriet. Waar moet ik aan denken bij: "wat nu/vragen"? |
| reactie 11
|
|
|
Mousider Berichten: 10 |
Misschien een categorie 'Psychische gedichten'? |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
die van "watnu/vragen" zou ik ook wel fijn vinden ja, maar hoe je dat uitlegt weet ik ff niet (: |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
'DUIZEND VRAGEN, DUIZEND TRANEN' duizend tranen springen in mijn ogen maar ik weet niet waarom duizend vragen dringen door mijn hoofd en ik weet niet waarom duizend scheldende woorden flippen uit mijn mond maar ik weet niet waarom ik weet niet waarom ik verdrietig ben, en boos want ik weet niet waarom tekst: Nathan Schorer ©2010 Is dit een goed uitleg? |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
jaaa , zo dus :p zo heb ik er ook heel wat liggen, maar die inderdaad naar de overige gedichten gestuurd! |
| reactie 15
|
|
|
Bij mij ook... |
| Naar boven | |