1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: Prijzen gedichtenwedstrijd!

datum 21-08-12 22:43
reactie 16
Verwijderde gebruiker
Ik zou het maximum op drie houden. Stel dat er heel veel animo is dan hebben jullie heel wat gedichten te bekijken. Je beschrijft Besto dat je als je een gedicht instuurt kenbaar kunt maken of je het mee wilt laten doen aan de wedstrijd maar wat als je een gedicht mee wilt laten doen dat reeds op deze site staat?

groetjes van Pien
datum 22-08-12 09:22
reactie 17
DJolien
Wat een leuk idee! Ben nu al enthosiast! Een top 40/20/10/5/3
beste gedichten? Je kunt ook per leeftijdscategorie bedenken! Bijvoorbeeld de jongsten tot 15 jarigen. Want als alles met zelfde kijkbeelden word gebruikt. Dan hebben de jongeren onder ons, minder kansen... dat is niet stom bedoelt.
En dan 16 tot 20 en dan 20 tot hoger.. ofzoiets. En prijzen?
uhm.. de beste een waardebon? maar dat gaat dan per e-mail, dus dat werkt denk ik niet? Of een bundel uitlaten geven? Of wat ook leuk kan zijn. Is de winnaar(S)sen hun gedicht inbundelen. Dan maak je als prijs een gedichtenbundel die hier tekoop word gestelt? Alleen daar moet per persoon wel toestemming voor worden gehouden.. ik ben even aan het meedenken, meer als dit weet ik niet.

Met VR.Gr Jolien T.
datum 22-08-12 09:35
reactie 18
besto
Ik had de wedstrijd vandaag willen starten, maar heb helaas alles op kantoor staan en daar kom ik vandaag niet. Zal dan morgen worden. De wedstrijd zal lopen tot 30 september, zodat ook de mensen die op vakantie zijn nog voldoende tijd hebben om hun inzending te doen.

Verschillende leeftijdscategorieën is niet mogelijk, dit omdat we niet van iedereen de leeftijd kunnen controleren.

De prijzen zullen bestaan uit de gedichtenbundel die we samenstellen van de wedstrijd. Iedereen die een gedicht instuurt gaat er automatisch mee akkoord dat zijn of haar gedicht hierin geplaatst kan worden.

Bestaande gedichten insturen hebben we nog niet over nagedacht, wellicht kan ik hetzelfde vinkje toevoegen bij het wijzigen van een gedicht. Echter zouden we het juist leuk vinden om alleen nieuwe gedichten binnen te krijgen.

De wedstrijd zelf wordt gehouden zonder thema, alles is welkom, mits de gedichten voldoen aan de standaard-eisen zoals niet seksueel, gewelddadig of racistisch.

We zullen de limiet instellen op 3 gedichten per lid.
datum 22-08-12 10:47
reactie 19
Verwijderde gebruiker
klinkt goed
in de bundel wordt je naam er dan bijgezet?
en wordt deze dan te koop aangeboden op de site, en wat zou dat dan gaan kosten?
datum 22-08-12 11:33
reactie 20
besto
Namen zullen we altijd vermelden in de bundel, hij zal gewoon te koop zijn via de website. De prijs weten we nog niet, we proberen deze laag te houden.
datum 22-08-12 12:13
reactie 21
Verwijderde gebruiker
okeej, leuk !
datum 22-08-12 16:11
reactie 22
Verwijderde gebruiker
Ik doe zeker mee
datum 22-08-12 16:51
reactie 23
BrokenLove
Ik vind het een super idee!!
Misschien is het wel leuk voor de volgende keer er een thema aan toe te voegen zodat het misschien leuker of eerlijker is eentje te kiezen.
Hoeveel gedichten komen er in de bundel of geld dat alleen voor het winnende gedicht?
En degene die de prijs winnen krijgen die de bundel dan wel gratis opgestuurd?

Xxx Romée
datum 23-08-12 10:40
reactie 24
besto
Wellicht kiezen we de volgende keer wel een thema, voor deze keer nog niet. We zullen uit alle inzendingen de 25 leukste gedichten uitkiezen, deze komen sowieso allemaal in de bundel te staan. Verzending van de prijzen wordt uiteraard door ons betaald.

Alle informatie over de wedstrijd is nu te vinden op: www.1001gedichten.nl/gedichtenwedstrijd/
datum 26-08-12 11:07
reactie 25
Verwijderde gebruiker
Ook hier stel ik de vraag: kan de uitgave worden gesplitst in een bundel voor kinderen en een voor de ouderen?
datum 26-08-12 16:30
reactie 26
besto
Heb de vraag ik het andere topic beantwoord
datum 26-08-12 17:18
reactie 27
Verwijderde gebruiker
Dat vind ik een goed idee. Bundels naar onderwerp.
Naar wie gaat de opbrengst van de verkoop van de bundels?
Naar boven

Reageren op: Prijzen gedichtenwedstrijd!

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.