Ideeën en suggesties: Prijzen gedichtenwedstrijd!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
besto Berichten: 524 |
Hoi iedereen! Nu het mooie weer bijna aan z'n einde lijkt is het tijd om weer eens wat updates te gaan doen aan de website. Zo zijn we onder andere bezig met een systeem voor een gedichtenwedstrijd! Graag horen we jullie mening over een aantal dingen, zo horen we graag wat jullie willen winnen! Verder zijn we benieuwd naar de manier waarop we uit alle inzendingen een winnaar kunnen trekken. Reacties mogen in dit topic, alvast bedankt en geniet nog even van het mooie weer! Groetjes, Matthijs |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
hoi! het idee vna een wedstrijd klinkt in ieder geval erg aantrekkelijk. prijs? pfff maakt mij helemaal niets uit in ieder geval... en over het winnen: zou het kunnen dat er bijvoorbeeld een top 10 van de inzendingen kan worden gezegd, en dat daar op gestemd kan worden? groetjes, Rianne |
| reactie 2
|
|
|
LovelyWords Berichten: 38 |
Ooh dit lijkt me heel leuk! Ja over de prijs maakt het mij niet zo uit.. Maar dat ideetje van Rianne is wel leuk Toff!! xxYasminee |
| reactie 3
|
|
|
BrokenLove Berichten: 8 |
Hallo!! Het idee van de gedichtenwedstrijd is echt een super idee! Misschien kan je als prijs het gedicht bij ''gedicht van de dag'' zetten. Een prijs is eigenlijk niet zo nodig. Ook het idee van een Top (..) maken is een leuk idee! Jullie zoeken de leukste uit en dan kan de rest de winnaar zoeken. Misschien is het leuk er elke week of elke maand zo'n wedstrijd te doen met telkens een ander thema. Ik hoop dat dit snel op de website komt want ik ga zeker meedoen!! Xxx Romée |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Een prijs, geen idee Maar zo'n wedstrijd is wel een leuk idee Ik doe wel mee |
| reactie 5
|
|
|
Stephje Berichten: 34 |
Leuk idee! Maar een prijs hoeft toch niet xD Het is toch al leuk om de eer te krijgen om te winnen xD |
| reactie 6
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
Een prijs is niet nodig maar wel een leuk idee!!!! |
| reactie 7
|
|
|
We hebben zelf een ideetje bedacht voor de prijzen, wat als we van alle top inzendingen een bundel uitgeven. Als winnaar krijg je dan van ons een aantal bundels die je kunt uitdelen, uiteraard wordt erin vermeld welk gedicht gewonnen heeft. Is dat iets? De bundel zal ook voor iedereen te bestellen zijn. |
| reactie 8
|
|
|
dat vind ik een super idee! dan hou je er nog iets heel leuks aan over |
| reactie 9
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Das idd een super leuk idee!! En ik zou ook gaan voor de optie van een aantal door jullie gekozen en dan de lezers verder laten kiezen voor het winnende gedicht...Liefs Vicky |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Goed idee om er een bundel van te maken. Hoe gaan jullie het verder aanpakken? Mag je één gedicht insturen of meerdere? En komt er dan een speciaal item binnen het forum waarop we dit kunnen zetten? groet van Pien |
| reactie 11
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Heej hallo! Prijs? Misschien dat het winnende gedicht een tijdje op de home van de site staat? Ik vind het in ieder geval een heel leuk idee! Lieffss Samantha |
| reactie 12
|
|
|
Iedereen kan meerdere gedichten insturen, je kunt bij het gewone insturen van het gedicht selecteren of het meedoet aan de wedstrijd of niet. Denk dat we er nog een limiet opzetten van 3-5, wat vinden jullie? |
| reactie 13
|
|
|
ik zeg: Doen |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wanneer begint de wedstrijd? En tot wanneer kun je gedicht(en) insturen? |