1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Wat of hoe vinden jullie dit?

datum 30-06-12 20:01
reactie 16
Verwijderde gebruiker
Ik heb u gewoon geciteerd. Dat u met uw tenenkrommende Nederlands wellicht iets anders bedoelt,dat zal wel. Maar ben ik de leugenaar? U zei alleen te schrijven, toen met een aantal anderen, vervolgens toch weer alleen. U geeft zelf aan dat u als doel had om aan te tonen, dat er niets deugt van de waarderingen.
Ik geloof niet in waarzeggerij, maar enige twijfel duikt nu toch wel op.
datum 30-06-12 20:41
reactie 17
roselien
Hahahaha
wat een verzinnslen.
Met vier mensen samen spannen!
Hoe verzin je hetXD
Echt zielig.
Jure ik stel voor verdwijn alsjeblief.
Je maakt de sitee een haat site.
En je IRRTEERT vooral mensen!
datum 30-06-12 22:08
reactie 18
Verwijderde gebruiker
Nou goed ik ga. Maar ik laat een laatste boodschap achter. Vraag het aan de webmasters of jure, Piotr-s en JanvanVlaanderen één en dezelfde persoon zijn.
Ik heb hier gezien dat er enkele onder een hoedje spelen. wie, dat doet er niet meer toe. Ik heb jaren gepost op Gedichtenfreaks, op Basicpublishing, met de nodige marge aan spielerei. En op het Belgische Seniorennet geniet ik een vlekkeloze reputatie.
Henk, ofwel bent U erg dom of doet maar alsof, om gewoon gemeen te kunnen zijn. ik stuurde een PB om te verduidelijken en, U bood mij een strijd aan.
Dat sommigen dat toch niet gaan aannemen weet ik wel.
Het doet er ook niet toe.
Deze site is ok. Niets mis mee, goed bedoeld ook. Maar ze wordt gedomineerd door een vijf a zestal mensen die elkanders hielen likken.
Zo waar God mijn getuigen is, de vernoemde alias zijn een en dezelfde. Het was opgevat als grap, drukdoenerij en ook een beetje om het niveau op te krikken.
Maar ja, wie ben ik? En wie zijn jullie. Ik toon tenminste mijn ware gelaat, letterlijk door een foto. Dat heb ik hier nog van weinigen gezien. Lees...van weinigen.
Als hetgeen vooraf ging sommigen heeft gestoord spijt mij dat. Dat was mijn bedoeling niet.
Maar de Hyena's die op vinkenslag liggen om aan te vallen wens ik het beste toe. zij zijn zodanig vervuld van egocentrisme, dat niemand hen uit balans kan brengen; Zij lezen wat zij willen lezen. niet meer en niet minder.
Nergens en nooit heb ik gesteld dat ik de dichtkunst in pacht heb. Ik heb zelfs geschreven dat ik een gepensioneerd mijnwerker ben met een hoop ervaring betreffende poëzie en proza. en dat ik jonge mensen wilde helpen.
Nooit durfde ik vermoeden dat niet alleen hulp werd afgewezen, maar dat men mij ook nog ging beschuldigen van betweterij.
Als laatste. als een iemand mijn beweegredenen heeft begrepen, ben ik gelukkig. Al de anderen, daar heb ik geen mening over.
Het was kort, maar heftig hier. Iemand die zegt dat elkeen maar moet schrijven hoe hij of zij wil is fout bezig en ontrekt zich aan een zekere verantwoordelijkheid.
In de hoop dat Henk het nu wel begrijpt :
ADE
datum 30-06-12 22:41
reactie 19
JPSpadzinski
Beste jure

Het gaat u goed.
Ik zal u zeker in gedachten houden.
Het is erg treurig dat het allemaal zo gelopen is.
En u heeft me zeker erg geholpen.
Bedankt voor alles

Voor de gene die nu denkt dat ik partij voor iemand gekozen heb.
Dat is niet zo, ik sta aan niemands kant.
Ik ben een eigen partij, oftewel ik volg niet.
datum 30-06-12 23:34
reactie 20
Verwijderde gebruiker
Jure,

Niet zo somber. Er spelen twee dingen.

U heeft tot tweemaal toe een nieuw systeem van beoordelen geintroduceerd, dat niet goed viel, omdat het arrogant en misplaatst overkwam.

Ten tweede heeft u gedichten/berichten geplaatst onder verschillende namen. Toen dat opgemerkt werd, ontkende u, bekende u en ontkende wederom. Otwel u heeft ons in de zeik proberen te nemen. Dat is mislukt.

U heeft het over een vijftal of zestal mensen, dat onder één hoedje speelt. Ik heb n.a.v een vraag van een lid van deze site vermeld, dat uw manier van profileren mij niet aanstond. Verder heb ik uitsluitend toegankelijke reacties geplaatst.

Jammer dat u in uw laatste bericht alleen mijn naam noemt. Als u gewoon uzelf was geweest en uw eigen gedichten had geplaatst, was u nu een gerespecteerd lid, waarvan geleerd kon worden.

Als laatste, zoals op alle sites, volgt er een nieuwe kop van Jut. Misschien word ik dat wel, deels ben ik dat al, dus ik heb er goede papieren voor. Dat is toch geen reden om je zo verongelijkt te voelen? Oftewel, slaap er eens over en denk eens na over een nieuwe start hier. Maar wel onder uw eigen account en zonder cijfers te gaan geven.

Laat u i.i.g. niet in de put praten door iemand met een grote Rotterdamse bek.

Gr

Henk. .
datum 01-07-12 13:05
reactie 21
Samm1997
ik ben die juf die zichzelf fotografeert nooit mooi genoeg
Ik weet best dat ik niet knap ben ofzo maar da hoef je dan toch niet te zege
Dat kan kwetsen hoor
datum 01-07-12 13:37
reactie 22
Mrssterretje
@samm ik heb de rest allemaal niet gelezen, maar voel je niet aangesproken want je bent niet lelijk en ik meen het . Ik snap dat je je gekwetst kan voelen na zo'n opmerking (die ik overigens niet eens hoef te lezen en ook geen tijd voor heb) want dat zou ik ook hebben, maar ik meen het je bent neit lelijk en je schrijft super leuke gedichtjes Liefss
datum 01-07-12 13:42
reactie 23
Verwijderde gebruiker
@samm ben het @mssterretje eens je bent een leuke lieve jongedame
en dat is @mssterretje zelf ook.
en jullie schrijven allebij super mooie gedichten ben blij dat ik ze lezen mag
liefs brigitte
datum 01-07-12 13:45
reactie 24
Mrssterretje
@brigitte , bedankt Zit beetje in kut periode en als iemand zoeits zegt doet het me oprecht veel goed !

Bovendien heb ik inmiddels alles gelezen en heeft het een klein beetje op mn lachspieren gewerkt, verder ga ik hier niet op reageren omdat het toch geen zin heeft aagnezien de '' boosdoener (?) '' het profiel verwijderd heeft
datum 01-07-12 14:23
reactie 25
Verwijderde gebruiker
Samm je bent echt niet lelijk hoor En Sterretje veel sterkte hoor Dat je maar gauw uit die moeilijke periode geraakt
datum 01-07-12 14:30
reactie 26
Verwijderde gebruiker
mssterretje ..heb nu ook wel moeilijk.Maar ik blijf het positief inzien
Dus sterkte en ik ben er voor je
liefs brigitte
datum 01-07-12 14:57
reactie 27
Mrssterretje
@nathan thankss, ik hoop het ook maar komt vast wel goed.

@brigitte aah sterkte jij ook ! Thankss , je kan binnenkort mailtje van mij verwachten als je het niet erg vind haha . Ja ik ben eigenlijk ook wel positief ingesteld maar soms is het beetje moeilijk .. Maar het komt zeker wel goed

Liefss
datum 01-07-12 15:28
reactie 28
Verwijderde gebruiker
je mag me altijd mailen [email protected]
ben er voor je
en zal je helpen zo goed als ik kan
Liefs brigitte
datum 01-07-12 15:33
reactie 29
Mrssterretje
okeej dankje
thankss haha ik mail je zo snel mogelijk maar ga nu weer aan de bak voor school want morgen heb ik het pw dat beslist of ik overga of niet ... help haha , njah komt goed ;p
Liefss
datum 01-07-12 15:36
reactie 30
Verwijderde gebruiker
tuurlijk ga je over heb ik alle vertouwen in
ik heb van de week gehoord dat micha ook overgaat
groep 8 laatste jaar..dan naar de brugklas
hij weet al wat ie wilt worden dat dat scheelt weer hahah
sucses morgen!!!!!!!!!!!!!!
liefs brigitte
Naar boven

Reageren op: Wat of hoe vinden jullie dit?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.