Gedichten check: Wat of hoe vinden jullie dit?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 71 |
Eerlijke mening geven he! Eerst kwam jure deed z'n ding, weinigen waren tevree Toen kwam Piotr-s deed z'n ding en kreeg veel okee Tenslotte kwam Jan, die kon er wat van Jure, Piotr-s en Jan kwamen iets bewijzen Door lezers op bepaalde dingen te wijzen Loop je niet in het rijtje Pas dan op het quartet bijt je Eerst vond Heks, Jure zeer goed en lief De gedichtjes vielen in de smaak Zij vond hem zelfs een favoriet en elke plaatsing was met "mooi" zeer raak. Marieke1, alias Henk schoot op de sterren Waarschijnlijk omdat hij zich zo kon ergeren Hij was zo gefrustreerd over de punten Omdat hij dan niet meer kon uitmunten Later werden nog wat meelopers toegevoegd Een juf die zich fotografeert, nooit mooi genoeg En iemand die zich anonymus noemt was er bij Wel quartetje nu zijn jullie er bij. Hoe kunnen jullie twee mensen roemen En ene, die dezelfde is zo verdoemen Objectiviteit , nog nooit van gehoord Wel al goede bedoelers vermoord. Ene JPSpadzinski vindt wel eens een rug Waarin hij kan steken, deinst niet terug Myself, zo godsdienstig snapt mijnheer Henk Zelfs zo veel dat ze voor godslastering genade schenkt. Tja, ik ben bijna rond, nà dat ik 1001 vond Oh ja, hoe heet dat weer? een kliek Weet je die maakt velen ziek En hun samenspan boort velen in de grond Erg mooi liefs van... Schitterend zonder ironie - Hij moet maar wegblijven van 1001 en zo voorts. Jure - Piotr-s en JanvanVlaanderen groeten u. Niet te vergeten ook de geheimzinnige mij |
| reactie 1
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Haha, tja ik vind het grappig.. (maar je begrijpt natuurlijk wel dat ik het met jouw verhaaltje over mij niet eens ben |
| reactie 2
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
Ik vind het ook wel leuke bedacht En ik ben het wel min of meer mee eens met mij stukje gr Jan-patrick spadzinski |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
je heel leuk...en idd je gedichten vallen bij mij in de smaak..iets op tegen dan?? vind het alleen niet zo leuk als u anderen kleineerd maar dat is mijn menig!! liefs brigitte |
| reactie 4
|
|
|
Myself , dit schreef U : Verder denk ik dat Henk het meer als een belediging voor Jure heeft bedoelt als voor mijn lieve Heer, dus wat dat aangaat snap ik jouw reactie wel Henk. |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
O, ik ben inderdaad totaal confuus. Even voor de duidelijkheid. Ik begrijp dat u bewust met vier personen deze site heeft geprobeerd op te naaien. Het gaat om Jure, Piotr, Jan en ik heb ook de naam Ade eerder gelezen. Het doel was om zogenaamd de Nederlandstalige dichtkunst, met name die van pubers, op te krikken. Klopt deze analyse tot zover? Wilt u mij allereerst besparen, wat u nog verder met zijn vieren gezamenlijk doet dan behalve een gedichtensite aanvallen, dat vermindert de kans op maagklachten mijnerzijds. Blijkbaar vond u het een goeie stunt, om met zijn vieren, hier veel leden te irriteren. Nu ja, ik heb daar geen drie anderen voor nodig, maar proficiat. Ik sta paf van uw originele ideeën. En de uitvoering was geniaal. Het kan niet anders of u verkneukelt zich, dat u ons allemaal te pakken hebt gehad. Dat verdient toch wel wat flesjes champagne en een aangename orgie (nogmaals, aub geen details). Kut, dat ik daar ben ingetrapt. Wat ben ik toch naïef. Bij wie kan ik uithuilen? En dan ook nog dat zinnetje, dat dwars door mijn ziel snijdt: "Wel quartetje nu zijn jullie er bij". Groet van een zeer aangedane Henk Benard. |
| reactie 6
|
|
|
oooooooooo nu snap ik het pas na jouw uitleg henk zo die had ik even over het hoofd gezien naja ik heb er mn buik eerlijk gezegd van vol heb wel belangrijkere zaken aan m'n hoofd zoals je weet maar wel bedankt voor de uitleg liefs brigitte |
| reactie 7
|
|
|
Hoi Brigitte, Hou je inderdaad maar hier niet mee bezig. Ik vraag op een andere manier nog wel wat ik voor je kan doen. Maar nog ff een berichtje voor Jure en zijn Incestueuze harem. Okay, sarcasme, prima. Dat was mijn vorige bericht ook. Maar nu opzouten van deze site. Opdonderen en terug naar jullie kleffe onderkomen. . |
| reactie 8
|
|
|
Hoi Henk dank je hoor snel van je ff vraagje kan je even het gedicht dat mijn zoontje heb gemaakt lezen lieve oma liefs brigitte |
| reactie 9
|
|
|
Anonymous-1 Berichten: 76 |
@ jure...whahahah...echt te gek dit... echt super gedicht... ga ik natuurlijk in UW gebruiken een cijfer voor geven..uhhhhhhh...nauw ben de beroedste ook niet...voor de moeite toch zeker een 1+... oneee de + raakt U kwijt...mijn naam verkeerd gespeld.. tevens noemt u mij een meeloper...even voor de duidelijkheid...ik was op deze site al lang voor velen...en mede door dit soort gelijk gezeur had ik mijn pro al eens verwijderd... ik heb niks tegen iemand op deze site..maar U...sorry..vanaf dag 1 dat U hier bent..bent U al bezig met Uw arogante houding en cijfertjes... maar goed zal allemaal aan mij(ons) liggen...want er is maar een GROTE WERELD BEKENDE,POËZIE,TAALKUNDIGE,HOOG BEGAAFDE,ENZ ENZ..aan wezig op deze site... en dat is....tjah...ik niet...maar U... verder zal dit mijn laatste reactie op het forum zijn... ben hier om te dichten...altans ik doe een poging... |
| reactie 10
|
|
|
hahaha hoe leuk ben je anony.. lees die van mijn zoontje ook ff aub liefsssssssssss |
| reactie 11
|
|
|
Zo lieve mensen. De speeltijd is voorbij. In ons dialect bestaat er een woordje "judje". Dit slaat op een persoon die, anderen probeert voor het lapje te houden. 45 jaar geleden zei een waarzegster dat tegen me. " Gij, gij zijt een judje". Deze site is ok. Hier wil ik blijven en mijn werkjes posten. Jullie zullen van mij geen - last -meer hebben. ik schrijf, plaats en ga in de tuin werken. Gedichten schrijven is inderdaad iets persoonlijks. Jan doet het zus en Ann doet het zo. De tijd brengt vanzelf verbetering. Men wordt wijzer en gaat de dingen anders bekijken, aanvoelen en neerschrijven. Ieder in zijn eigen unieke stijl. Toch nog even belerend zijn. Tracht onze taal op zo'n hoog mogelijk niveau te gebruiken. Ze is zo mooi. Een fijn weekend. jure |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
is het heel raar dat ik hier helemaal niks van snap...? nou ja, ik zal me er wel buiten houden |
| reactie 13
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Dat klopt jure, maar dit niet: Zelfs zo veel dat ze voor godslastering genade schenkt. Dat heb jij er bij verzonnen. Helemaal snappen doe ik het niet meer, ik mis nogal wat dingen geloof ik. Dus sluit ik me bij de vele anderen (wijze) personen aan, ik bemoei me er niet meer mee |
| reactie 14
|
|
|
Weet u Jure. In mijn optiek zou een selectie van toppsychiaters zich na een driedaags congres, volledig stuk op u bijten en gefrustreerd weer naar huis gaan Verder stuurde u mij vandaag het volgende: .Trap het af - krijg de fleuris - Krijg jeuk op je rug en een korte arm zodat je niet kan krabben - ga je moeder vervelen- Zeg maar, hoort de tweede oftewel hierbij? Ondanks het kromme Nederlands, begrijp ik uw boodschap. Eén wens van u naar mij toe zal niet uitkomen. Ik weet niet hoe ik mijn moeder moet vervelen, daar haar stoffelijk overschot zich al geruime tijd bevindt op de begraafplaats 'Oud Kralingen'. |
| reactie 15
|
|
|
Dit is een grove leugen Henk en weer een bewijs dat U dingen uit de context haalt. Dat diegene die het wil onder uw gedicht rozen verwelken gaan lezen weten ze de juiste waarde van die zin. Mooi is het niet wat U hier doet. Maar goed, ik zal u geen zinnetje meer plaatsen, want wat bedoeld is als tegemoetkoming plaatst U hier in duistere vorm. |
| Naar boven | |