Huiskamer: Msn Namen Of Statussen
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik blijf je trouw, sgat ik hou van jou |
| reactie 32
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Mooi hoor |
| reactie 33
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 31 |
Hoe hoger de toppen van geluk, hoe dieper de schaduwen van pijn.. Waarom rennen als de wereld toch al om ons draait ? Vergeet wie jou vergeten is.. Het is zoals het is.. |
| reactie 34
|
|
|
Mooi |
| reactie 35
|
|
|
Zij: wow, wat heb jij mooie ogen. Ik: Dat komt omdat ze jou weerspiegelen |
| reactie 36
|
|
|
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.. Je merkt het licht pas op wanneer je het duister kent. Vertrouwen heeft geen uitleg nodig Stille wateren hebben diepe gronden Je bent verder dan weg 'Het kostbaarste bezit in slechte tijden, is de herinneringen aan de goede tijden Niemand keert terug, zoals die vertrokken is Moedig me niet aan want waar de fock was jij toen ik je nodig had ? Wie mooi is vangt blikken, wie goed is vangt harten.. |
| reactie 37
|
|
|
Die zijn gewoon super ! Zal jullie profiel eens bezoeken en zal enkele reacties bij zetten |
| reactie 38
|
|
|
bedankt voor je reactie zou je ook een reactie willen zetten bij: "voor iedereen straalt er een ster aan de hemel" |
| reactie 39
|
|
|
Jaahh bedankt voor je reactie !! Erg lief van je Hier nog meer; Alleen ben ik geboren '& alleen ga ik dood Vallen en opstaan, knokken & doorgaan Ik besef nu dat ik moet doen wat mijn hart zegt en niet moet vechten voor iemand die niet voor mij vecht.. Een bank die geen rekening met je houd is niet grappig Na alles wat we samen deden, zoek ik nog steeds een reden waarom we niet samen bleven ' Later plaats ik er nog meer,,heb het nogal drukjes .. x |
| reactie 40
|
|
|
Dat is graag gedaan hoor ! Heb jouw gedicht ' Afscheid ' voorgelezen aan mijn zus , ze had tranen , die is super mooi ! En ja Tim ik zal er een reactie bijzetten |
| reactie 41
|
|
|
tnx voor je lieve reactie. |
| reactie 42
|
|
|
Graag gedaan |
| reactie 43
|
|
|
CookiesMunchEather Berichten: 34 |
1) Ik vind het grappig dat ik verliefd op je ben, terwijl je me amper kent.... 2) Liefde kent geen geslacht, het gaat om mensen met de eerlijkste glimlach 3) Wat heeft in de kast zitten nut, als ik me liefde niet voor jouw kan uiten? |
| reactie 44
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Hele leuke oneliners. Maar de mooiste vind ik nog steeds de volgende, omdat die de meest realistische is. "Life sucks end then you die". |
| reactie 45
|
|
|
Mooi ! |
| Naar boven | |